شادمانی سودانی ها از انحلال حزب عمرالبشیر

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به دنبال تصویب قانون انحلال حزب کنگره ملی به رهبری عمرالبشیر رئیس جمهور برکنارشده سودان مردم این کشوربه خیابان ها ریختند و ابراز شادمانی کردند.

شادمانی سودانی ها از انحلال حزب عمرالبشیر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شورای حاکمیتی و اعضای دولت انتقالی سودان دیروز عصر یک نشست مشترک برگزار کردند و پس از 6 ساعت و بحث و گفت وگو قانون نجات ساختار را تصویب کردند که براساس آن، حزب حاکم سابق منحل ، دارایی های این حزب مصادره و فعالیت سیاسی اعضای آن به مدت 10 سال ممنوع می گردد. همچنین تمام نهادها و سازمان های وابسته به حزب کنگره ملی سودان به رهبری عمرالبشیر منحل خواهد شد.

به نوشته روزنامه سودان تریبون، به دنبال تصویب این قانون مردم خارطوم در محل های مختلف این شهر به خیابان ها ریختند و به ابراز شادمانی پرداختند.

آنان در تظاهرات شادمانه خود با حمل پرچم های سودان شعار دادند سودان بدون غل و زنجیر.... سودان برای مردم

اتحادیه مشاغل سودان هم با انتشار بیانیه ای از تصویب قانون نجات ساختار استقبال و خاطرنشان کرد: انقلاب مردم بار دیگر راستا حرکت قطار آزادی ، صلح و عدالت را در کشور تعیین ساخت. هرچند که تصویب این قانون با تاخیر انجام شد اما اقدام قاطعی در فرایند تحقق اهداف انقلاب بود و کوشش دشمنان را برای به شکست کشاندن انقلاب ناکام گذاشت.

این اتحادیه در خاتمه بیانیه خود تاکید نمود: از اقدامات دولت انتقالی در راستا تحقق اهداف انقلاب مردم سودان حمایت می نماید.

براساس اعلامیه توافقنامه قانون اساسی که بین نظامیان و ائتلاف آزادی و تغییر به امضاء رسیده است تا زمان تشکیل مجلس قانونگذاری جدید، مصوبات مشترک شورای حاکمیتی و دولت انتقالی جنبه قانونی دارد و در حکم قوانین تصویب شده در مجلس است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 929

به "شادمانی سودانی ها از انحلال حزب عمرالبشیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادمانی سودانی ها از انحلال حزب عمرالبشیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید