شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از بازدید مدیرعامل شرکت شهروند از ایستگاه های منتخب متروی تهران اطلاع داد.

شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه محمد وحید کریمی مدیرعامل، ولی الهی معاون شرکت شهروند به همراه نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در راستای توسعه شعب فروشگاه های شهروند و دسترسی آسان تر شهروندان اقدام به بازدیدی از ایستگاه های سرسبز، فدک؛ امام حسین (ع) و دروازه شمیران متروی تهران کردند.

در این ایستگاه ها فضا های خالی و مناسب برای در اختیار گذاشتن به شرکت شهروند برای احداث فروشگاه وجود دارد و در این بازدید نیز توافقاتی برای اجاره دادن فضا ها انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هم از آمادگی این شرکت برای همکاری با شرکت شهروند اطلاع داد و گفت: در حد توان برای محقق شدن این موضوع یاری خواهیم کرد تا در ایستگاه هایی که ظرفیت دارد، این فروشگاه ها احداث گردد.

لازم به ذکر است این خدمات در راستای رفاه بیشتر شهروندان و مسافران مترو برای دسترسی بهتر به این فروشگاه ها جهت خرید های روزانه و مایحتاج عمومی خود است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9780

به "شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید