شهاب حسینی نقش فیزیکدان ایرانی را بازی می نماید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شهاب حسینی در همکاری جدید خود با کوروش آهاری، نقش علی جوان فیزیکدان مشهور ایرانی را بازی خواهد نمود.

شهاب حسینی نقش فیزیکدان ایرانی را بازی می نماید

شهاب حسینی (بازیگر فیلم فروشنده) قرار است در فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کوروش آهاری، نقش فیزیکدان و مخترع ایرانی - آمریکایی به نام علی جوان را بازی کند. آهاری اخیراً فیلم آن شب را کارگردانی نموده است.

علی جوان نخستین لیزر گازی دنیا را در سال 1959 اختراع نموده است. او همچنین در زمینه های دیگری مثل فیزیک کوانتوم و طیف بینی نیز فعالیت داشته است. اولین لیزر هلیوم- نئون ساخته شده به دست وی در سال 1960، در موزه ملی تاریخ آمریکا برای نمایش قرار داده شد.

کمپانی فراوری فیلم آهاری، حسینی و الکس بریتو به نام پل مدیا، حق پخش زندگی علی جوان را به صورت انحصاری دریافت نموده است. دختر علی جوان به نام لیلا جوان تهیه کننده این پروژه سینمایی است.

شهاب حسینی در دو فیلم برنده اسکار اصغر فرهادی به نام های فروشنده و جدایی نقش آفرینی نموده است. او سابقه بردن جایزه بهترین بازیگری را از جشنواره فیلم کن در کارنامه دارد.

کوروش آهاری اخیراً فیلم مهیج و ترسناک آن شب را کارگردانی نموده است. پل مدیا اکنون مشغول جلسه با نویسندگان است که فیلمنامه را در کنار کوروش آهاری به خاتمه برساند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9441

به "شهاب حسینی نقش فیزیکدان ایرانی را بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهاب حسینی نقش فیزیکدان ایرانی را بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید