شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری صدرا گفت: شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی مؤثر و بنیانی است و می توان با توجه بیشتربه حوزه فرهنگی، ضمن تأثیرگذاری بر سبک زندگی مردم، بخشی از مسائل خدماتی و شهری را با فرهنگ سازی رفع کنیم.

شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از شیراز، فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری صدرا با بیان گزارش اقدامات اجرا شده در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی، گفت: شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی مؤثر و بنیانی است و می توان با توجه بیشتربه حوزه فرهنگی، ضمن تأثیرگذاری بر سبک زندگی مردم، بخشی از مسائل خدماتی و شهری را با فرهنگ سازی و همراهی مردم رفع کنیم که این رویکرد در شهر صدرا آغاز شده است.

هاشم عزیزی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر صدرا هم با قدردانی از اقدامات گسترده فرهنگی با اشاره به لزوم تقویت و افزایش نیروی انسانی متخصص در سازمان فرهنگی؛ حضور بیشتر در فضای مجازی و ارتباط با اقشار مختلف مردم نظیر اصناف، بازنشستگان و سایر گروه های اجتماعی را خواهان شد.

او اضافه نمود: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر صدرا و وجود خرده فرهنگ های مختلف در این شهر، ضروری است برنامه ریزی مناسب جهت حمایت از فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف در کنار توجه به آسیب های اجتماعی در شهر صورت پذیرد.

مجتبی پارسایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا هم با بیان کوشش های مناسب سازمان فرهنگی گفت: ریل گذاری مناسبی در سازمان فرهنگی اجرا شده است و کوشش های مؤثری در جریان است؛ ارتباط با مجموعه مساجد و هیئت های مذهبی بسیار ارزشمند است و امیدواریم با تأمین منابع اقتصادی مورد احتیاج، حوزه های فعالیت فرهنگی گسترده تر گردد.

او توضیح داد: تبدیل مجموعه یادمان شهدای گمنام به مرکز فرهنگی شهر صدرا با دسترسی کامل به امکانات در دستور کار قرار گیرد.

آرش محمدی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا ضمن قدردانی از خدمات اجرا شده در مجموعه فرهنگی شهرداری توجه به ضرورت نشاط و شادابی شهروندان، بیان نمود: برنامه ریزی گردد تا با کاهش شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل های لازم، برنامه های فراگیر و فاخر با حضور شهروندان و با دعوت از هنرمندان شاخص کشور برگزار گردد تا علاوه بر تاثیر فرهنگی اینگونه برنامه ها، نشاط و شادابی در بین شهروندان بیشتر گردد.

مهدی کشاورز سخنگو و رئیس کمیسیون شهرسازی و گردشگری شورای اسلامی شهر صدرا هم ضمن برشمردن فعالیت های شاخص سازمان فرهنگی تا به امروز و نگاه خوب شهروندان به این برنامه ها گفت: ضروری است با نوآوری بیشتر و اخذ بازخورد های مردمی در برنامه ها، اقدامات مختلف را مطابق با ذائقه مخاطبان شهر صدرا بومی سازی نمایند.

او توجه به توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی را از دیگر دغدغه های اعضای شورا دانست و خواهان استمرار و تقویت فعالیت های فعلی شد.

مرتضی زارع رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر صدرا هم با بیان ضرورت های اجتماعی و فرهنگی در شهر صدرا بیان نمود: زبان در تشکر از فعالیت های موثر فرهنگی اجرا شده در شهر، قاصر است و انتظار می رود این حرکت آغاز شده با حمایت شورای اسلامی شهر صدرا پرشتاب تر گردد.

این مسئول فرهنگی، پوشش گسترده تر اخبار، استفاده از ظرفیت صدا و سیما، پخش اذان ظهر و مغرب در سطح شهر، توجه به سیما و منظر شهری را ضروری دانست و اضافه نمود: کوشش کنید تا در حوزه جنگ نرم بتوانیم دست برتر داشته باشید و با یاری اقشار مختلف مردم، اهداف نظام را پیگیری نمایند.

روح الله شجاعیان منشی و رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر صدرا هم در بخشی از این جلسه با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی بیان نمود: فراجناحی عمل کردن و تعامل با نخبگان هنری و فرهنگی از الزامات پیش روی سازمان قرار گیرد تا با حمایت و تعامل هرچه بیشتر شورای اسلامی شهر صدرا و سازمان فرهنگی شهرداری و استفاده از ظرفیت های ایجاد شده و برنامه ریزی های انجام شده، اقدامات مؤثر بیشتری را در شهر سامان داد تا بخش گسترده تری از مردم تحت تأثیر اقدامات فرهنگی قرار گیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14351

به "شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید