صعود تیم زیر 19 سال والیبال ساحلی به جدول اصلی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، تورجهانی والیبال ساحلی تک ستاره درگهان از امروز (سه شنبه) در شهر درگهان جزیره قشم شروع شد.

صعود تیم زیر 19 سال والیبال ساحلی به جدول اصلی

در تک ملاقات جدول مقدماتی این رقابت ها دو تیم از ایران به مصاف یکدیگر رفتند که تیم زیر 19 سال ساحلی کشورمان (آرمین کمی - امید حسنی) پیروز به شکست حریف خود (محمدرضا ملک شاهی - ضرغام منصوری) با امتیازهای 21 بر 14 و 21 بر 18 شد و به جدول اصلی رقابت ها صعود کرد.

رقابت های جدول اصلی تور جهانی تک ستاره درگهان از فردا (چهارشنبه) به صورت حذفی شروع می گردد که هشت تیم از ایران در آن حضور دارند. همچنین هشت تیم از کشورهای ژاپن (دوتیم)، جمهوری چک (دوتیم)، قطر، نروژ، لتونی و گامبیا دیگر شرکت کنندگان در جدول اصلی تور جهانی درگهان هستند.

در این رقابت ها دو داور بین المللی از کشور ترکیه به همراه هشت داور ایرانی، مسئولیت قضاوت و نظارت بر بازی ها را برعهده دارند.

بازیکن تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران درباره ملاقات جدول مقدماتی تورجهانی درگهان، گفت: با توجه به اردوهای برگزار شده، آمادگی لازم برای پیروزی در این مسابقه را داشتیم.

امید حسنی توضیح داد: در جدول اصلی قطعا بازی های سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان برای کسب پیروزی کوشش کنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2296

به "صعود تیم زیر 19 سال والیبال ساحلی به جدول اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تیم زیر 19 سال والیبال ساحلی به جدول اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید