طعنه سنگین خواهر رئیس کره شمالی به اظهارات مقامات آمریکا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در ادامه تنش کره شمالی با آمریکا، خواهر رئیس کره شمالی اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر تمایل پیونگ یانگ برای مذاکره با آمریکا را به تمسخر گرفت.

طعنه سنگین خواهر رئیس کره شمالی به اظهارات مقامات آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پس از آنکه کره جنوبی و آمریکا بر سر تشکیل یک کارگروه هماهنگ کننده مذاکره با پیونگ یانگ، یک مقام ارشد کره شمالی امیدهای آمریکا برای مذاکره را به تمسخر گرفت.

کیم یون چونگ، یکی از مقامات ارشد حزب حاکم و خواهر رئیس کره شمالی در بیانیه ای که امروز (سه شنبه) در رسانه های اجتماعی منتشر شد گفت به نظر می رسد آمریکا سیگنالهای ارسالی از سوی پیونگ یانگ را به شکلی تفسیر می کند که به ناامیدی منجر خواهد شد.

این اظهارات خواهر رئیس کره شمالی در واکنش به اظهارات جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا مطرح شد که یکشنبه گفته بود در سخنرانی اخیر کیم جونگ اون سیگنالهای جذابی درباره آمادگی برای تقابل و دیپلماسی کره شمالی با آمریکا دریافت کرده است.

خواهر رئیس کره شمالی در بیانیه ای که از طریق کی سی ان ای منتشر شد گفت: به نظر می رسد آمریکا شرایط را به شکلی تفسیر می کند که گویا در پی روشی برای آرامش بخشیدن به خود است.

این اظهارات همزمان با سفر سونگ کیم، نماینده ارشد آمریکا در امور کره شمالی به سئول مطرح شده است. سونگ کیم روز دوشنبه گفت که خواستار دیدار با کره شمالی در هرکجا و هر زمان بدون هیچ پیش شرطی است و اینکه او درآینده نزدیک در انتظار واکنش مثبتی از سوی کره شمای است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12805

به "طعنه سنگین خواهر رئیس کره شمالی به اظهارات مقامات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه سنگین خواهر رئیس کره شمالی به اظهارات مقامات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید