فدراسیون اتومبیلرانی در انتظار سرپرست جدید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با توجه به کاندیدا شدن سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی برای حضور در انتخابات این فدراسیون، سرپرست جدید به زودی معرفی می شود.

فدراسیون اتومبیلرانی در انتظار سرپرست جدید

به گزارش خبرنگاران، با سرانجام 4 سال ریاست صیدانلو بر فدراسیون اتومبیلرانی، وزیر ورزش و جوانان 7 بهمن سال گذشته، ناظمی مسئول وقت روابط عمومی وزارت ورزش را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد تا به ماموریت اصلی اش که برگزاری انتخابات است بپردازد.

اما پس از گذشت 7 ماه از سرپرستی ناظمی بر این فدراسیون، وی نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد تا نام وی نیز در بین 12 کاندیدای ریاست فدراسیون اتومبیلرانی قرار گیرد.

ناظمی طی 7 ماه سرپرستی فدراسیون علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون، دیدارهای زیادی نیز با روسای هیات های استانی که عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون هستند داشت.

با توجه به اینکه ادامه حضور وی در فدراسیون بر خلاف قانون و عرف اخلاقی انتخابات فدراسیون ها است، قرار است به زودی سرپرست جدید این فدراسیون برای برگزاری انتخابات معرفی شود.

شهزاد کیانی دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی در مصاحبه با خبرنگاران، با اعلام این خبر، اظهار کرد: تا زمان معرفی سرپرست بنده امور فدراسیون را در دست خواهم داشت. امیدوارم سرپرست جدید به زودی از سوی وزارت ورزش معرفی شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7079

به "فدراسیون اتومبیلرانی در انتظار سرپرست جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون اتومبیلرانی در انتظار سرپرست جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید