فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان منصوب شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در مراسمی ، سرهنگ محمدرضا مرادیان فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان معارفه شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، سیدامین قاسمی مدیر کل میراث فرهنگی این استان در این مراسم گفت: لرستان با دارا بودن بیش از 2500 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور یکی از استان های غنی به لحاظ آثار و ابنیه تاریخی است که حفاظت و صیانت از این آثار از وظایف این اداره کل است و بخش مهمی از این وظیفه را یگان حفاظت میراث فرهنگی بر عهده دارد.

او اضافه نمود: از زمان تشکیل یگان حفاظت میراث فرهنگی تاکنون شاهد موفقیت های چشمگیر این یگان در حوزه مبارزه با حفاران غیر مجاز و قاچاقچیان اشیای عتیقه بوده ایم که این امر نشان از حضور موثر و مفید نیروهای تلاشگر یگان حفاظت دارد.

سرهنگ میراحمدی جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان نیز ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ کرمی فرمانده سابق یگان حفاظت میراث فرهنگی اضافه نمود: نیروی انتظامی استان ضمن اعلام آمادگی به منظور همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در پیشگیری و برخورد با قاچاقچیان اشیای عتیقه، هرگونه تخلف در حوزه میراث را با تمام قدرت پاسخ خواهد داد و در مقابل دشمنان ایستادگی می نماید.

جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ مرادیان فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی اضافه نمود: یگان حفاظت میراث فرهنگی دارای صندلی ارزشمندی است و حفاظت از مواریث کهن این استان بر اهمیت حفاظت از آثار تاریخی می افزاید.

در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده سابق یگان حفاظت میراث فرهنگی، سرهنگ محمدرضا مرادیان به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی گردید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 753

به "فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید