محصولات کانون در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در هفتادودومین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت که از 23 تا 27 مهر 1399 (14 تا 18 اکتبر 2020) به صورت دیجیتالی برپا می گردد، حاضر می شود.

محصولات کانون در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می گردد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در این نمایشگاه دیجیتالی تولیدات حوزه انتشارات، کانون ضمن معرفی آثار قدیمی و جدید خود به ناشران دیگر کشورها، در زمینه فروش حق امتیاز (حق امتیاز) این آثار نیز با آن ها مذاکره خواهد نمود.

به گفته مسوولان برگزاری نمایشگاه هفتادودوم در این دوره بیش از 70ساعت برنامه، کنفرانس، کارگاه، سخنرانی و فرصت های بازاریابی پیش بینی شده است که تمام آن ها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. هم چنین حدود 2500 غرفه گذار مجازی از 89 کشور تا به امروز برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب فرانکفورت ثبت نام نموده اند.

مهمان افتخاری این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت کشور کانادا است که سال جاری با 25 برنامه و رویداد مجازی حضور پیدا می نماید و سال آینده و در نمایشگاه فیزیکی حضور خواهد داشت.

پیش از این نیز کانون در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب پکن که از 5 تا 9 مهر 1399 (26 تا 30 سپتامبر 2020) برگزار گردید شرکت و بیش از 50 عنوان از آثار برتر خود را که اغلب به زبان انگلیسی نیز منتشر شده است را برای معرفی بیشتر در سایت نمایشگاه بارگذاری نموده بود.

خیمه قصه ها، ده شب ده قصه در فضای مجازی

انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با دومین ویژه برنامه خیمه قصه ها، ده شب ده قصه راوی داستان های محرم می گردد، برنامه خیمه قصه ها از اربعین حسینی تا سرانجام ماه صفر هر شب میزبان یک قصه گو از قصه گویان یک استان است تا با توجه به آیین های سنتی همان استان، قصه گویی ویژه محرم روایت گردد.

این ویژه برنامه که در راستای شعار کانون با عنوان خوب زندگی کردن تمرین می خواهد طراحی شده است هر شب میزبان یک قصه گو در فضای مجازی خواهد بود.

بر همین اساس، تعدادی از داستان های انتخاب شده برای این برنامه مربوط به واقعه کربلا و تعدادی دیگر به اتفاق های عصر حاضر و ارتباط آن ها با عاشورا می پردازد.

انجمن قصه گویی کانون در این برنامه با موضوع شعار قصه عاشورا تمرینی برای زندگی یادآور نقش پیغام رسان حضرت زینب(س) در بازگویی و روایت این واقعه مهم است.

علاقه مندان می توانند این برنامه را از روز چهارشنبه 16 مهر 1399 همزمان با شب اربعین حسینی به مدت 10 شب ساعت 20 از صفحه انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با نشانی @ghesegoei دنبال نمایند.

16 مهر آخرین فرصت ثبت نام ترم پاییز کانون زبان ایران

کانون زبان ایران، 16 مهر را آخرین فرصت ثبت نام در کلاس های آنلاین و حضوری ترم پاییز این مجموعه آموزشی بیان کرد. زبان آموزان فعلی و همچنین علاقه مندان به ثبت نام در این مجموعه آموزشی تا روز چهارشنبه 16 مهر 1399 فرصت دارند تا پس از واریز شهریه فرآیند ثبت نام خود را به وسیله پایگاه ثبت نام تکمیل نمایند.

کلاس های این ترم کانون زبان ایران به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد، آغاز کلاس های روزهای زوج از شنبه 19 مهر، کلاس های روزهای فرد از یک شنبه 20 مهر و کلاس های روزهای دوشنبه و پنج شنبه از 21 مهر خواهد بود.

بر اساس تقویم ترمی پاییز 1399 کلاس های این ترم طبق روال متداول در کانون زبان به صورت دو روز در هفته در روزهای زوج (شنبه وچهارشنبه)، فرد (یک شنبه و سه شنبه) و دوشنبه و پنج شنبه برگزار خواهد شد.

همچنین مدت زمان کلاس ها در هر سه گروه کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال 90 دقیقه خواهد بود. همه کلاس های حضوری کانون زبان ایران، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7444

به "محصولات کانون در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات کانون در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید