مدیرعامل باشگاه ذوب آهن: حسینی را با شناخت قبلی انتخاب کردیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مجتبی فریدونی گفت: مجتبی حسینی را با شناخت قبلی انتخاب کردیم و می دانستیم که همه موافق او هستند و توانایی کنترل این شرایط ذوب آهن را دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن: حسینی را با شناخت قبلی انتخاب کردیم

مجتبی فریدونی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم بعد از انتخاب سرمربی جدید تیم اظهار کرد: مجتبی حسینی را با شناخت قبلی انتخاب کردیم چون او سال ها در ذوب آهن بازی می کرد و هم مربی و هم سرمربی این تیم بود. می دانستیم که همه موافق او هستند و توانایی کنترل شرایط ذوب آهن را دارد. اکنون هم تمرینات تیم ما خیلی جدی پیگیری می شود.

او درباره تغییراتی که در تیم ذوب آهن ایجاد خواهد شد گفت: قطعا تغییرات در تیم به وجود خواهد آمد اما هنوز چیزی قطعی نشده است. حسینی به ما گفته ابتدا باید از تیم شناخت پیدا کند و بعد به ما لیست ورودی و خروجی اش را اعلام خواهد کرد.

مدیرعامل ذوب آهن در رابطه با اخباری مبنی بر خروج بازیکنانی از جمله میلاد جهانی و علی دشتی گفت: برای هیچکدام از بازیکنانمان در خواست رسمی نیامده اما فقط علی دشتی خودش ساز رفتن را کوک کرده که آن هم شرط و شروطی دارد که اگر ما موافق کردیم می رود و اگر موفقت نکردیم در تیم خواهد ماند. در کل هیچکدام از بازیکنان مان یک طرفه نمی توانند فسخ کنند.

او در رابطه با پیش بینی اش از عملکرد تیم ذوب آهن در نیم فصل دوم گفت: قطعا دوست داریم تیم به رتبه های بالاتری برود و به همین دلیل هم این تغییرات به وجود آمده است. تا آنجا که بتوانیم دست مجتبی حسینی را هم برای کار کردن باز خواهیم گذاشت. در هر صورت ان شاءالله نتایج خوبی کسب می کنیم اما نمی توانیم پیش بینی کنیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10666

به "مدیرعامل باشگاه ذوب آهن: حسینی را با شناخت قبلی انتخاب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه ذوب آهن: حسینی را با شناخت قبلی انتخاب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید