مدیرعامل تراکتور: دژآگه تا بهتر نشدن شرایط برنمی شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: اگر فدارسیون تضمین دهد سلامت بازیکنان حفظ می گردد ما می خواهیم بازی کنیم.

مدیرعامل تراکتور: دژآگه تا بهتر نشدن شرایط برنمی شود

به گزارش خبرنگاران، میرمعصوم سهرابی در خصوص صحبت های زنوزی در رابطه با تماس فدراسیون فوتبال برای حضور نماینده باشگاه تراکتوربرای مذاکره و تکذیب این اظهارات از سوی فدراسیون گفت: نبی با زنوزی تماس گرفته است اما این اطلاعیه را سازمان لیگ صادر نموده است. هیچ هماهنگی در فدراسیون وجود ندارد، نبی از زنوزی خواسته است که نماینده اش را به فدراسیون که من باشم بفرستند و صحبت کنیم. زنوزی هم گفته است مدیران تمام باشگاه ها باید حضور داشته باشند تا تصمیم گیری کنیم. شما می توانید این موضوع را از نبی بپرسید.

وی در خصوص تمرینات تراکتور و اینکه آیا این باشگاه از سایر رقبا عقب مانده است، گفت: تیم ما از روزی که به باشگاه ها اجازه تمرین داده شد و شاید زودتر از دیگران تمریناتش را آغاز نموده. از همان روز اول درهای استادیوم مان به روی بازیکنان باز شد تا به صورت انفرادی و گروه های چند نفره تمرینات شان را آغاز نمایند. تراکتور باشگاه حرفه ای است باید همواره بازیکنانش در بالاتری سطح باشند. ما برای لیگ بعد باید آماده باشیم بیشتر بازیکنان مان بازیکنان تیم ملی هستند و باید آمادگی شان را حفظ نمایند. بازیکنان اگر تمرین ننمایند، اضافه وزن می آورند اینگونه نیست که ما به بازیکنان مان بگوییم در خانه بنشینند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: شعار باشگاه ما سلامت محوری است تمام پروتکل ها را رعایت می کنیم و 4 بار آزمایش کرونا داده ایم. از لحاظ آمادگی جسمانی دغدغه ای نداریم. باشگاه توان رعایت پروتکل ها را دارد ولی حرفمان این است، تیم هایی که می خواهند با ما بازی نمایند می توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند؟

سهرابی در خصوص تصمیم باشگاه تراکتور در رابطه با کناره گیری از لیگ برتر مطرح نمود: موضع ما تعطیلی لیگ است این تصمیم مالک و هیأت مدیره است. می گوییم مسؤولین فدراسیون مسؤولیت برگزاری بازی ها را قبول نمایند و می خواهیم بازی کنیم. تیم ما در جام حذفی و لیگ شانس زیادی دارد. اگر لیگ مان را با اسپانیا، آلمان، مقایسه می کنیم باید زیرساخت هایمان را با آنها بسنجیم. در همین کشورهای همسایه از جمله آذربایجان و امارات لیگ هایشان تعطیل است، بازیکنان ما چه گناهی نموده اند که در معرض این بیماری قرار بگیرند و به خانواده هایشان انتقال دهند؟

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص درخواست این باشگاه از فدراسیون گفت: ما دو درخواست داریم، اول اینکه مسؤولیت خطرات برگزاری بازی ها اگر بازیکنی کرونا بگیرد، با فدراسیون باشد دوم اینکه یک جلسه بین باشگاه ها برگزار گردد و در خصوص برگزاری لیگ تصمیم گیری نمایند. فدراسیون تصمیم برگزاری لیگ دارد ما در مواضع مان هستیم و اگر به نتیجه نرسیم مجبور هستیم به فیفا و AFC پناه ببریم.

وی در خصوص حضور اشکان دژاگه در تمرینات این تیم گفت: با توجه به بالا رفتن شیوع کرونا در ایران دژاگه گفته است به خاطر خانواده ام تا پایین آمدن این آمارها به ایران نمی آیم و ترس خانواده ام را دارم.

مدیرعامل تراکتور در این باره که از این بازیکن عکسی در آلمان منتشر شده که در میهمانی است، گفت: آن عکسی که منتشر شده است را ما نمی دانیم برای قبل یا بعد از کرونا است البته در آلمان فرهنگ سازی شده است و پروتکل ها بیشتر رعایت می گردد. او گفته است ترس خانواده اش را دارد و اصلاً نگفته است نمی آید. فضای مجازی می خواهد از کاه کوه بسازد.

  • بیانیه تهدیدآمیز تراکتور: یا این دو شرط محقق می گردد یا با فیفا طرفید!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5446

به "مدیرعامل تراکتور: دژآگه تا بهتر نشدن شرایط برنمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل تراکتور: دژآگه تا بهتر نشدن شرایط برنمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید