مرگ جوان 22 ساله در حادثه رانندگی جاده ورامین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، برخورد شدید خودرو سواری با نیوجرسی در جاده ورامین، منجر به مرگ راننده 22 ساله شد.

مرگ جوان 22 ساله در حادثه رانندگی جاده ورامین

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس از شهرری، فرهاد مویدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه جاده ورامین اظهار کرد: شب گذشته شهفرایندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از حادثه تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در جهت جاده ورامین کمربندی دوم به سمت کهریزک روی پل راه آهن خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 86 و گروه امداد و نجات 17 را به سوی محل حادثه رهسپار کرد.

وی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به علت نامعلومی در حین حرکت از جهت اصلی خود منحرف شده و با نیوجرسی حاشیه جاده برخورد کرده بود که در پی این حادثه خودروی سواری واژگون شده و بنا بر اظهارات شاهدان حاضر در محل حادثه راننده خودرو که آقای 22 ساله بود از خودرو به بیرون پرتاب شده است.

فرمانده این عملیات آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول جهت، اقدام به قطع جریان برق خودرو برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی کرده و به بررسی شرایط شخص مصدوم و جست وجوی اطراف محل حادثه برای یافتن مصدومان احتمالی پرداختند.

مویدی شرح داد: بلافاصله پس از حضور تیم پزشکی اورژانس در محل حادثه، شخص مصدوم مورد معاینات اولیه قرار گرفت که متأسفانه مشخص شد فرد مورد نظر در این حادثه جان خود را از دست داده است.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی نیز در ادامه فرایند عملیات خود خودرو را به حاشیه امن جاده منتقل کرده و پس از پاکسازی سطح بزرگراه از بقایای به جا مانده از این حادثه، خودرو را برای بررسی کارشناسی و انجام مراحل قانونی به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9043

به "مرگ جوان 22 ساله در حادثه رانندگی جاده ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ جوان 22 ساله در حادثه رانندگی جاده ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید