مسابقه کتابخوانی عاشورایی برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، همزمان با شروع ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی برگزار می نماید.

مسابقه کتابخوانی عاشورایی برگزار می گردد

این مسابقه کتابخوانی برمبنای کتاب راز ماندگاری عاشورا نوشته استاد سید مجتبی حسینی، نویسنده صاحب سبک و برجسته کشور برگزار می گردد و سوالاتی از این کتاب طرح شده و جهت پاسخ دهی در اختیار عموم قرار می گیرد.

کتاب راز ماندگاری عاشورا حاصل سه شب سخنرانی سیدمجتبی حسینی است که در سال 1392 به مناسبت اربعین حسینی(ع) در دفتر نشر فرهنگ اسلامی برگزار گردید. در آن جلسات موضوع مهم راز ماندگاری عاشورا با نگاهی نو و محققانه از سوی ایشان مطرح شد.

براساس این گزارش، شرکت نمایندگان در این مسابقه می توانند فایل این کتاب را از سایت andisheh.farhangsara.ir دریافت نموده و به سوالات 4 گزینه ای که به صورت مجازی از آن طرح شده است در قالب یک عدد رقمی پاسخ و به شماره 200018377 پیامک نمایند.

همچنین زمان ارسال پاسخ نامه تا 13 شهریور ماه مطابق با سومین روز شهادت امام حسین علیه السلام است و اعلام نتایج نهایی بعد از اربعین حسینی است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 88739770 تماس بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6668

به "مسابقه کتابخوانی عاشورایی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه کتابخوانی عاشورایی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید