مصدومیت یزدانی در بازی تاثیرگذار بود، استقلال گزینه قهرمانی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان دچار کمبود مهره هستند و باید در نیم فصل نفرات مورد نظر به تیم خود اضافه کند.

مصدومیت یزدانی در بازی تاثیرگذار بود، استقلال گزینه قهرمانی است

مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تساوی آبی پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و دو تیم بازی بسیارخوبی را ارائه دادند. به نظر من استقلال در این بازی توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. در نیمه دوم استقلال توانست توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست دو گل در این بازی به ثمر برساند. به نظر من مصدومیت سیاوش یزدانی در بازی تاثیر قابل توجهی در بازی داشت و موجب شد سپاهان در توپ های ارسالی پیروز عمل کند و بازی را به تساوی بکشاند.

او ادامه داد: نمی دانم نبود دانشگر در این بازی چه علتی داشت اما برای استراماچونی نظم و انضباط از الویت زیادی برخوردار است. استقلال با کمبود مهره روبرو است و باید در نیم فصل مهره های لازم خود را به تیم اضافه کند. باید از تمام کادر فنی بازیکنان و تیم تشکر کنم. من به این تیم خیلی امید دارم و با این فرایند فکر می کنم استقلال یکی از گزینه های اصلی قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

نامجو مطلق اضافه نمود: مهم نیست استقلال نیم فصل قهرمان می گردد یا خیر. مساله مهم آخر فصل است و جام قهرمانی را در آخر فصل به تیم قهرمان خواهند داد. استقلال تا اینجای کار فرایند خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است و هفته به هفته می تواند به روزهای ایده آل خودش برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1000

به "مصدومیت یزدانی در بازی تاثیرگذار بود، استقلال گزینه قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت یزدانی در بازی تاثیرگذار بود، استقلال گزینه قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید