معرفی سرویس جدید مقاصد on Google

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرکت گوگل، غول دنیای اینترنت با ارائه سرویس ها و خدمات آنلاین متفاوت همه را محصور خود کرده است.این شرکت عظیم در جهت توسعه و نفوذ خود در بازارهای توریسم و گردشگری، به ارائه خدمات نوینی پرداخته است که مسافران در سراسر دنیا می توانند از این قابلیت ها حداکثر بهره را ببرند.این قابلیت جدید، مقاصد on Google است که برای کمک در انتخاب مقصد ، زمان سفر و فعالیت های مقصد طراحی شده است. در ادامه توضیحاتی در این زمینه خواهیم داد.

معرفی سرویس جدید مقاصد on Google

مقاصد on Google ، یک قابلیت برای ابزار جستجوی گوگل است که هنگام جستجو برای گزینه ها و توصیه های سفر، به آن برمی خورید. اگر عبارت European Vacations (سفرهای اروپایی) را جستجو کنید، با جدولی از شهرهای بزرگ، هزینه های سفر به آن ها و بهترین زمان سفر به آنجا روبه رو خواهید شد. اگر سفر به شهر یا کشور خاصی را جستجو کنید، گزینه اجرا شدن برنامه راهنمای سفر جدید گوگل را خواهید دید. صرف نظر از نحوه ورود شما به این سیستم، این جستجوها شما را به ویژگی جدید مقاصد گوگل خواهد برد که در آن می توانید اطلاعات بیشتری درباره مقصد و هزینه های سفر و اقامت آن جابه دست آورید.

بیشتر صفحات مقاصد دارای دو تب هستند. تب اول برای کمک به جستجو در مقصد با توضیحات، تصاویر و ویدیوهایی از سراسر وب طراحی شده است. جالب تر آن که این سرویس جدید شامل برنامه های سفر نیز هست. یکی از سخت ترین قسمت های سفر تعیین زمان اقامت در هر شهر و بازدید از مناطق دیدنی است، به همین دلیل گوگل تلاش می کند که با ترکیبی از راهنمایی ها به این مشکل پاسخ دهد.

هم اکنون، این سیستم برنامه سفر به 201 شهر را دارد (که بیشترا بیش از یک برنامه برای یک مقصد است). به عنوان مثال، برنامه هایی برای سفر سه روزه به لندن و یک برنامه برای بازدید از جاذبه های ادبی دارد. اگر هنوز کاملا تصمیم نگرفته اید که در کدام شهرها توقف کنید، صفحه Destination هر کشور، چندین برنامه سفر ارائه می دهد که این برنامه ها بر اساس مکان هایی است که گوگل مپز به عنوان مقصد گردشگری تشخیص داده است. مدیر مهندسی سفر گوگل، رادیکا مالپانی می گوید که هدف کلی این سرویس جدید دادن فرصت گردش به افرادی است که از وجود برخی مکان های گردشگری مطلع نیستند. توجه داشته باشید که سرویس مقاصد تنها برای موبایل موجود است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: الی گشت
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2791

به "معرفی سرویس جدید مقاصد on Google" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سرویس جدید مقاصد on Google"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید