معرفی فیلم های قرنطینه ای گی یرمو دل تورو

به گزارش مجله وبلاگ فروش، گی یرمو دل تورو فهرستی از بهترین فیلم ها را برای تماشا در روزهای قرنطینه ارائه نموده و از کارگردان های دیگر هم خواسته است این کار را انجام دهند.

معرفی فیلم های قرنطینه ای گی یرمو دل تورو

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از ایندی وایر نوشت: با فهرست هایی که کارگردان ها ارائه نموده اند می گردد دریافت آن ها در روزهای قرنطینه چه فیلم هایی را تماشا می نمایند. گی یرمو دل تورو که در روزهای قرنطینه به شکل غیرمعمولی در رسانه های اجتماعی ساکت بوده، به تازگی در صفحه توییترش فهرست مفصلی از کتاب ها و فیلم هایی را که با متوقف شدن کار ساخت کوچه کابوس خوانده و دیده منتشر نموده است.

دل تورو از همکاران و دیگر کارگردان ها خواسته است تا آنها هم فهرست فیلم های مورد علاقه شأن برای روزهای قرنطینه را ارائه نمایند و در پاسخ به او شماری از کارگردان ها از جمله دارن آرونوفسکی، آری آستر، ایوا دوورنی، سارا پولی، ادگار رایت، رایان جانسون، برد برد، اسکات دریکسون، جیمز منگولد و شماری دیگر پاسخ داده اند. جای تعجب ندارد اگر در فهرست دل تورو فیلم هایی متفاوت را ببینیم از چهره یک زن به کارگردانی گوستاف مولاندر، مکان (Il Posto) ساخته ارمانو اولمی و دخترانگی و تام بوی ساخته سلین سیاما.

این کارگردان که این فیلم ها را از سرویس استریمینگ کرایتریون انتخاب نموده، نوشته است که از همین سرویس برای نمایش فیلم های آواز در باران و پنجره پشتی برای فرزندانش استفاده نموده است. از برنامه های تلویزیونی نیز وی از سریال های اوزارک و بهتر است با سال تماس بگیرید یاد نموده است.

در پاسخ به درخواست دل تورو کارگردان های دیگر هم وارد عمل شدند و اسکات دریکسون کارگردان دکتر استرنج گفته سریال توسعه دهندگان را تماشا نموده که پخش آن به تازگی از FX به پایان رسیده است. ایوا دوورنی هم گفته است در روزهای قرنطینه به تماشای اسب تورین ساخته بلا تار و ناتینگ هیل ساخته راجر میشل نشسته است.

آری آستر گفته است فصل سوم سوپرانوها را دارد برای بار دوم تماشا می نماید که یک کار کاملاً هنری است. رایان جانسون گفته فیلم 3 زن رابرت آلتمن را دیده که جایزه بهترین بازیگری جشنواره فیلم کن را برای شلی دووال دریافت نموده است.

دارن آرونوفسکی کارگردان قوی سیاه هم گفته در 40 روزی که در قرنطینه بوده بارتون فینک، املی، راشامون و یادآوری کامل را تماشا نموده است. وی افزوده که آثار کلاسیک از نوشته های هنری دیوید تورو تا پابلو نرودا را خوانده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4285

به "معرفی فیلم های قرنطینه ای گی یرمو دل تورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم های قرنطینه ای گی یرمو دل تورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید