مهرزمان فخارمنفرد درگذشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهرزمان فخارمنفرد صبح روز پنجشنبه هفتم مرداد بر اثر ابتلا به کرونا در 68 سالگی در بیمارستان امیراعلم تهران دارفانی را وداع گفت.

مهرزمان فخارمنفرد درگذشت

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، مهر زمان فخارمنفرد از هنرمندان پیشکسوت عرصه نگارگری که طی روزهای گذشته در بیمارستان بستری بود، صبح روز پنجشنبه هفتم مرداد بر اثر ابتلا به کرونا در 68 سالگی در بیمارستان امیراعلم تهران دارفانی را وداع گفت.

مرحومه مهرزمان فخارمنفرد، متولد سال 1332 در شهرری، دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته گل و مرغ، نگارگری را نزد اساتیدی چون سوسن آبادی، علی اشراقی، علی مطیع فراگرفت و رشته های تذهیب، گل و مرغ، هنرهای لاکی، نقاشی روی چوب، نقاشی روی شیشه و پشت شیشه و آب رنگ پرداز را نزد استاد بیوک احمری آموخته است.

وی تا به امروز چندین نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور و یک نمایشگاه انفرادی داشته است. فخارمنفرد با ابتکاری که در هنر گل و مرغ داشته پیروز به کسب رتبه های مختلف هنری شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13163

به "مهرزمان فخارمنفرد درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرزمان فخارمنفرد درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید