مهلت ثبت نام وام کرونا تمدید شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران : کارگروه مقابله با پیامدهای مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت ثبت نام وام کرونا را برای صاحبان مشاغل بیمه شده تا 15 شهریور و صاحبان مشاغل فاقد بیمه تا سرانجام شهریور ماه تمدید کرد.

مهلت ثبت نام وام کرونا تمدید شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مهمترین مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای مالی ناشی از شیوع کرونا، حذف شرط نداشتن چک برگشتی از شروط دریافت همه تسهیلات کرونایی برای متقاضیان و ضامنین در همه تسهیلات مربوط به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بود.

در بیست و چهارمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا که به ریاست معاون مالی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان دستگاهها برگزار گردید،گزارشی از آخرین شرایط پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده ناشی شیوع کرونا توسط وزارت کار و بانک مرکزی و گزارشی از آخرین شرایط پرداخت مقرری بیمه بیکاری توسط سازمان تامین اجتماعی ارائه و راهکارها و پیشنهادات این سازمان در مورد دریافت تسهیلات بانکی بحث و آنالیز شد.

یکی از موانع پیش رو برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا، نداشتن چک برگشتی بود که کارگروه این شرط را از مقررات پرداخت تسهیلات بانکی مستثنی کرد تا فرایند پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان و صاحبان کسب و کارها تسهیل گردد.

بر این اساس مهلت زمانی تشکیل پفراینده و پرداخت تسهیلات به کسب وکارهای بیمه نشده تا خاتمه شهریور 1399و کسب و کارهای بیمه شده تا 15 شهریورماه 1399 تمدید شد و متقاضیان می توانند در مهلت یاد شده به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir/ مراجعه و فرایند ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا را دنبال نمایند.

در این جلسه همچنین از پایگاه اطلاع رسانی و پایش مالی کرونا به آدرس www.coronomy.ir رونمایی شد.

مصوبات کارگروه مقابله با پیامدهای مالی ناشی از کرونا، تمدید مهلت زمانی تشکیل پفراینده متقاضیان و پرداخت تسهیلات یاری ودیعه مسکن برای این گروه ها تا خاتمه شهریور 1399 بود و گزارشی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در مورد پرداخت تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به خانوارها ارایه شد.

به گزارش ایسنا، پرداخت تسهیلات حمایتی به شاغلین کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و فعالان مالی 14 رسته منتخب از سیزدهم خرداد ماه شروع شده و مشمولان برای دریافت وام به بانکها معرفی شده اند.

برابر آخرین آمارها بیش از 407 هزار واحد در سامانه کارا ثبت نام نموده و وام کرونا به 50 درصد متقاضیان پرداخت شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6629

به "مهلت ثبت نام وام کرونا تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام وام کرونا تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید