نشست هماهنگی لیگ برتر تنیس روی میز فردا برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، برگزاری نشست هماهنگی لیگ برتر تنیس روی میز مردان و بانوان در حالی در دستور کار فدراسیون قرار گرفته که برای حضور در هر یک از این رقابت ها به ترتیب یک و دو تیم اعلام آمادگی نموده اند.

نشست هماهنگی لیگ برتر تنیس روی میز فردا برگزار می گردد

پالایش نفت آبادان تنها تیمی است که برای حضور در لیگ برتر مردان اعلام آمادگی نموده است. در بخش بانوان هم شهر بابک قهرمان فصل گذشته و اصفهان درخواست خود را برای شرکت در فصل جدید مسابقات باشگاهی اعلام نموده اند.

فدراسیون تنیس روی میز میخواهد رقابت های لیگ برتر را از آبان ماه شروع کند به همین دلیل با وجود زمان بندی معین شده برای برگزاری نشست هماهنگی مسابقات، به تمام باشگاه ها فرصت داده تا سرانجام شهریورماه آمادگی خود را اعلام نمایند.

قرار است نشست هماهنگی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ساعت 10 فردا برگزار گردد. ساعت 14 هم برای برگزاری نشست هماهنگی لیگ برتر تنیس روی میز مردان مشخص شده است.

طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز، باشگاه هایی که نماینده آنها نمی تواند به صورت حضوری در این دو نشست شرکت کند باید به صورت ویدئو کنفرانس در جریان نشست قرار بگیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6647

به "نشست هماهنگی لیگ برتر تنیس روی میز فردا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هماهنگی لیگ برتر تنیس روی میز فردا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید