نفرزاده: عقب ماندگی شدیدی در تکنولوژی و تجهیزات داریم، سایپا فقط 2 تفاوت فاحش مقابل آذر باتری داشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی تیم آذر باتری ارومیه اعتقاد دارد با وجود اینکه والیبال ایران در صندلی هشتم جهان ایستاده است، اما از لحاظ تجهیزات جزوه 20 کشور نخست جهان هم قرار ندارد.

نفرزاده: عقب ماندگی شدیدی در تکنولوژی و تجهیزات داریم، سایپا فقط 2 تفاوت فاحش مقابل آذر باتری داشت

به گزارش خبرنگاران، فرهاد نفرزاده درباره شکست 3 بر صفر آذر باتری ارومیه مقابل سایپا، در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال گفت: بازی سختی برای ما بود، اما با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، توانستیم عملکرد خوبی در سِت دوم بازی داشته باشیم. من در این مسابقه دو تفاوت بسیار فاحش بین سایپا و تیم خودم دیدم که باعث رجحان حریف شد.

وی با تمجید از دو بازیکن خودروسازان گفت: امین اسماعیل نژاد قطر پاسور تیم سایپا یاری بزرگی به این تیم برای پیروزی، به ویژه در ست دوم کرد. او بازیکن بسیار تأثیرگذاری در این مسابقه بود. دومین رجحان سایپا مقابل ما، مدافع وسط ملی پوش این تیم یعنی علی شفیعی بود. به جز این دو بازیکن، تفاوت قابل توجهی میان این دو تیم وجود نداشت و از نظر کیفیت والیبال، تفاوتی با هم نداشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی آذر باتری استفاده از سیستم ویدیوچک را مؤثر دانست و توضیح داد: ویدیوچک چهار بار باعث باطل شدن رأی داور شد. این سیستم هنوز هم ضعف هایی دارد، اما در هر حال برای دیدارهای لیگ برتر مفید است. والیبال ایران در رده بندی جهانی در مکان هشتم جهان واقع شده است، اما از لحاظ تکنولوژی و تجهیزات جزو 20 کشور اول جهان هم نیستیم و از این جهت عقب ماندگی بسیار شدیدی داریم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9373

به "نفرزاده: عقب ماندگی شدیدی در تکنولوژی و تجهیزات داریم، سایپا فقط 2 تفاوت فاحش مقابل آذر باتری داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرزاده: عقب ماندگی شدیدی در تکنولوژی و تجهیزات داریم، سایپا فقط 2 تفاوت فاحش مقابل آذر باتری داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید