هتل آربز-فرانکو سوئیس؛ اقامت همزمان در دو کشور!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، هتل آربز-فرانکو سوئیس احتمالا تنها هتل در جهان است که به طور همزمان در دو کشور قرار گرفته است. دقیق تر بگویم مرز دو کشور فرانسه و سوئیس از وسط اتاق های این هتل در روستای لاکیور می گذرد.

هتل آربز-فرانکو سوئیس؛ اقامت همزمان در دو کشور!

در این هتل تنها با جابه جایی از یک اتاق به اتاق دیگر، می توانید به دو کشور سر بزنید و همین ویژگی لاکیور به تنهایی مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این هتل پیش از این به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی در قسمت سوئیس و کافه، در قسمت فرانسه فعالیت می کرد اما بعد از جنگ جهانی دوم به هتل تغییر کاربری داد.

با اقامت در این هتل به راحتی می توانید در اتاقی در فرانسه استراحت و در سوییس حمام کنید یا درحالی که روی تختی در کشور فرانسه دراز کشیده اید، از پنجره روبه رو نظاره گر سوئیس باشید.

جالب تر این که هنگام حضور در رستوران هتل، در قسمت فرانسه می نشینید و غذا را از بخش سوئیس برای شما سرو می کنند یا مثلا می توانید دور میزی بنشینید که یک طرف آن در سوئیس و طرف دیگر آن در فرانسه است و غذای خود را از بشقابی بردارید که در خاک سوئیس واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: گردشبان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10600

به "هتل آربز-فرانکو سوئیس؛ اقامت همزمان در دو کشور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آربز-فرانکو سوئیس؛ اقامت همزمان در دو کشور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید