هشدار وزیر راه به آژانس های هواپیمایی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران : وزیر راه گفت: اجازه نمی دهیم کسی اینگونه با سلف خری پروازهای برنامه ای، بلیت چارتری به مردم بفروشد و بعد هم بگوید اگر لغو کردید، پولش بازنمی شود چون پرواز چارتری بوده است.

هشدار وزیر راه به آژانس های هواپیمایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به این پرسش که گفته شده پروتکل های بهداشتی و مسافرگیری 60 درصدی در پروازها رعایت نمی شوند، اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی و مسافرگیری 60 درصدی، به صورت صد درصد در پروازها رعایت می شود. ما مرتب گزارش های سازمان هواپیمایی کشوری را رصد می کنیم.

وی اضافه نمود: در موضوع قیمت بلیت هم تا به امروز ما گزارش مستندی از اینکه کسی از سقف قیمت ها فراتر رفته باشد، دریافت ننموده ایم.

وزیر راه تاکید نمود: ما به شدت کنترل می کنیم و اجازه نمی دهیم که پرواز چارتری به این صورت وجود داشته باشد که کسانی تحت عنوان آژانس، اقدام به سلف خری بلیت های پروازهای برنامه ای نمایند و با قیمتی که خودشان تشخیص دهند آن را بفروشند، ما این فرایند را متوقف نموده ایم.

اسلامی توضیح داد: اجازه نمی دهیم کسی اینگونه با سلف خری پروازهای برنامه ای، بلیت چارتری به مردم بفروشد و بعد هم بگوید اگر لغو کردید، پولش بازنمی شود چون پرواز چارتری بوده است

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8265

به "هشدار وزیر راه به آژانس های هواپیمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزیر راه به آژانس های هواپیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید