همه دفاع نمایند و هیچ کس حق دادن پیشنهاد تغییر و اصلاح ندارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، جهانگیری در بخشنامه ای به دستگاه ها تاکید نمود که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه 99 و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند.

همه دفاع نمایند و هیچ کس حق دادن پیشنهاد تغییر و اصلاح ندارد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در ابلاغیه ای به دستگاه ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه 99 و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند.

در این بخشنامه چنین آمده است:

در اجرای ماده 32 آیین نامه داخلی هیئت دولت به منظور حفظ انسجام و هماهنگی در مراحل تصویب لایحه بودجه سال 1399 کل کشور در مجلس شورای اسلامی، کلیه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی موظفند از لایحه یاد شده دفاع کرده و هیچ یک از مقامات و نمایندگان دستگاه های اجرایی مجاز به طرح پیشنهاد تغییر در تبصره ها، بندها، جداول و یا موافقت با پیشنهاد های مغایر با مفاد لایحه مذکور در جلسات کمیسیون ها و جلسات علنی مجلس شورای اسلامی نمی باشند.

در این راستا مطابق ماده (37) آیین نامه مذکور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان نماینده دولت نسبت به انجام هماهنگی های لازم جهت دفاع از مفاد لایحه یاد شده در جلسات کمیسیون ها و جلسات علنی مجلس شورای اسلامی اقدام می نماید.

سامان برنامه و بودجه کشور هرگونه تخلف از مفاد این بخشنامه را با هماهنگی معاونت امور مجلس رئیس جمهور به معاون اول رئیس جمهور اعلام می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1824

به "همه دفاع نمایند و هیچ کس حق دادن پیشنهاد تغییر و اصلاح ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه دفاع نمایند و هیچ کس حق دادن پیشنهاد تغییر و اصلاح ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید