همکاری پیروز سه بازیگر محبوب با سعید روستایی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سینما تیکت/ آنالیز همکاری پیروز سعید روستایی با سه بازیگر کاربلد سینمای ایران؛ پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار

همکاری پیروز سه بازیگر محبوب با سعید روستایی

سعید روستایی ابد و یکروز را زمانی ساخت که تنها 26 سال داشت. درامی تاثیر گذار که پیروز شد با مخاطبان سینما ارتباط خوبی برقرار نموده و نظر منتقدین را جلب کند. روستایی برای فیلم دوم خود یعنی متری شیش و نیم ترجیح داد از بازیگران اصلی ابد و یک روز که یکی از نقاط قوت فیلم بودند مجددا بهره ببرد. به این ترتیب دومین همکاری پیروز سعید روستایی با پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار رقم خورد.

پیمان معادی (مرتضی و صمد)

مرتضی در فیلم ابد و یک روز نسبت به دیگر اعضای خانواده شخصیت پیچیده تری داشت، او که نقطه اتکای اعضای خانواده بود و از دام اعتیاد رهایی پیدا نموده بود، کوشش می کرد خودش و خانواده را از فقری که در آن دست و پا می زنند نجات دهد. معادی در دومین همکاری اش با روستایی نقش پلیسی مجذوب کننده و کم نظیر در سینمای ایران را بازی کرد که درعین تفاوت های آشکار با نقش مرتضی از همان ویژگی نارضایتی و مبارزه با وضع موجود بهره می برد.

نوید محمدزاده (محسن، ناصر خاکزاد)

محسنِ ابد و یکروز که گرفتار اعتیاد بود و مدام برای خانواده دردسر درست می کرد اولین همکاری نوید محمدزاده با سعید روستایی بود که یک سیمرغ بلورین را برایش به ارمغان اورد. محمدزاده در متری شیش و نیم هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد. او این بار یک قاچاقچی نام و رسم دار بود که تقابلش با پلیس داستان برگ برنده فیلم بود.

پریناز ایزدیار (سمیه، نامزد ناصر)

ایزدیار که در ایفای نقش اصلی ابد و یک روز خوش درخشیده بود و سیمرغ برترین نقش اول زن را به نام خود ثبت نموده بود، در دومین همکاری اش با روستایی بازی در نقشی کوتاه اما موثر را پذیرفت. نامزد ناصر خاکزاد اگر چه به اندازه سمیه پررنگ و به یادماندنی نشد اما توانست با یاری پیمان معادی یک سکانس بازپرسی مجذوب کننده را خلق کند.

شما چه همکاری های مستمر و پیروز دیگری بین کارگردان ها و بازیگران می شناسید؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12782

به "همکاری پیروز سه بازیگر محبوب با سعید روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری پیروز سه بازیگر محبوب با سعید روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید