وام بدون سپرده و فوری در وب سایت قرضه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اگر امتیاز وام دارید ولی ضامن ندارید یا توانایی پرداخت اقساط را ندارید، اگر نیازمند وام یا سرمایه هستید اما امتیاز وام ندارید، اگر نیازمند مشاوره جهت امور بانکی، اقتصادی و سرمایه گذاری هستید، راهکار تمامی این مسائل در وبسایت قرضه است.

وام بدون سپرده و فوری در وب سایت قرضه

تقریبا همه ما با اصطلاح وام آشنایی داریم. برای دریافت وام های بانکی بسته به نوع وام احتیاج به شرایط خاصی از جمله سپرده بانکی، گردش اقتصادی، ضامن، … است.

عده ای چه بابت پوشش هزینه ها و چه بابت سرمایه گذاری احتیاجمند پول هستند. حتمأ برای شما هم پیش آمده است که احتیاج فوری به پول داشته باشید ولی در آن لحظه شرایط دریافت وام را نداشته باشید.

ما در قرضه با ایجاد بستری امن و ایجاد راهی برای ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده وام و سرمایه کوشش در جهت تحقق این مسائل داریم.

قرضه چیست و چطور به ما یاری می نماید؟

قرضه خریدار یا فروشنده وام یا سرمایه نمی باشد، اما با در اختیار قراردادن لیستی از کسانی که خریدار یا فروشنده وام و سرمایه هستند این امکان را به شما می دهد تا به راحتی با انتخاب شهرتان و مشاهده لیست این اشخاص و انتخاب مورد مناسب خود با آن شخص به صورت مستقیم تماس گرفته و بابت جزئیات و شرایط آگهی هماهنگ کنید.

چنانچه کسانی که امتیاز وام دارند و به دلایل ذکر شده توان دریافت وامشان را ندارند، فروشنده وام بنامیم و کسانی که با ارائه ضامن قصد خرید وام را دارند خریدار وام بنامیم و مبلغی که فروشنده بابت پرداخت وامش به خریدار درخواست میکند را مبلغ فروش وام بنامیم، مشارکت خریدار و فروشنده وام در ازای مبلغ فروش عمومأ به دو شکل صورت می گیرد:

اول اینکه فروشنده بعد دریافت وام مبلغ را پس از کسر مبلغ فروش به حساب خریدار واریز می نماید و تمامی اقساط به عهده خریدار می باشد.

دوم اینکه فروشنده طبق توافقی که از قبل با خریدار انجام داده است نصف یا قسمتی ازمبلغ وام را به حساب خریدار واریز می نماید و خریدار وف هر کدام به میزان مبلغ گرفته شده از وام موظف به پرداخت اقساط می باشد.

نتیجه اینکه با مشارکت طرفین به عنوان خریدار و فروشنده اخذ وام با سرعت و سهولت بیشتری امکان پذیر می گردد.

از طرفی عده ای به واسطه شغل و کسب وکار خود گردش اقتصادی بالایی دارند و از این باب قادر به دریافت وام می باشند این اشخاص نیز در صورتی که به وام احتیاجی نداشته باشند می توانند وامشان را به خریداران وام در ازای مبلغ فروش وام واگذار نمایند.

عده ای نیز برای دریافت وام ضامن ندارند و از طرفی به مبلغ وامشان احتیاج دارند و تمایلی به فروش وام ندارند، این اشخاص نیز می توانند با چک کردن لیست ضامن ها و همچنین ثبت رایگان اگهی، احتیاجمندی های ضامن اقدام نمایند.

راه حل قرضه برای کسانی که جهت راه اندازی کسب وکار و توسعه کاری به سرمایه احتیاج دارند، مشاهده لیست سرمایه گذارها و ثبت درخواست سرمایه از قسمت ثبت رایگان آگهی، می باشد.

خرید وام ازدواج، وام جانبازی، وام رسالت از جمله وام هایی هستند که خریداران متقاضی خرید آن ها هستند.

چنانچه در زمینه های تخصصی اقتصادی و سرمایه گذاری احتیاج به مشاوره دارید می توانید درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت ممکن مشاورین اقتصادی و بانکی ما با شما تماس گرفته و شما را هدایت نمایند.

نکات مهم

لطفأ بعد از ورود به وب سایت قرضه ابتدا بخش قوانین و مقررات و راهنمای معاملات امن را به دقت مطالعه نموده تا آگاهانه و با رعایت موارد کامل امنیتی اقدام کنید. و چنانچه در هر مرحله از کار مشکل یا سوالی داشتید با اپراتورهای ما به وسیله چت آنلاین 24 ساعته مشورت کنید.

دقت داشته باشید قرضه دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و هیچ شعبه دیگری ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5274

به "وام بدون سپرده و فوری در وب سایت قرضه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام بدون سپرده و فوری در وب سایت قرضه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید