واکنش کریستیانو رونالدو به حضور دوباره در رئال مادرید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس رسما به خبر بازگشتش به تیم رئال مادرید واکنش نشان داد.

واکنش کریستیانو رونالدو به حضور دوباره در رئال مادرید

پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا توسط پورتو، خبری در رسانه های اروپا منتشر شد مبنی بر اینکه محتمل است که کریستیانو رونالدو در خاتمه فصل یوونتوس را ترک نموده و راهی رئال مادرید گردد؛ خبری که با سکوت ستاره یوونتوس جدی تر به نظر می رسید.

اما خاتمه 4 روز پس از حذف یوونتوس، رونالدو رسما به این خبر واکنش نشان داد و دقایقی قبل با انتشار پستی در ایسنتاگرامش هر چند نامی از باشگاه رئال مادرید نیاورد اما با بیان این جمله که گذشته به موزه ها تعلق دارد پرونده بازگشت به برنابئو را بست.

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در پست اینستاگرامی اش نوست:

مهم تر از تعداد شکست هایی در زندگی می خورید این است که دوباره سریع و پر قدرت روی پاهایتان بایستید. قهرمانان واقعی هرگز تسلیم نمی شوند. تمرکز ما روی بازی با کالیاری، دیدارهای باقی مانده سری آ و فینال کوپا ایتالیا است و در کل ما هنوز می توانیم در این فصل به قهرمانی برسیم. درست است که گذشته به موزه ها تعلق دارد اما خوشبختانه، فوتبال و من، هر دو حافظه داریم. تاریخ نمی تواند حذف گردد. تاریخ هرروز با کوشش، روحیه تیمی، استمرار و سخت کوشی نوشته می گردد و کسانی که این را درک نمی نمایند، هیچ وقت به موفقیت و پیروزی نخواهند رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10959

به "واکنش کریستیانو رونالدو به حضور دوباره در رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کریستیانو رونالدو به حضور دوباره در رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید