ولید جنبلاط خواهان تشکیل دولت فوق العاده در لبنان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رهبر حزب سوسیال پیشرو لبنان خواهان تشکیل دولت فوق العاده برای بهبود شرایط مالی و بازسازی بیروت شد.

ولید جنبلاط خواهان تشکیل دولت فوق العاده در لبنان

به نوشته روزنامه القدس العربی، ولید جنبلاط، رهبر حزب سوسیال پیشرو لبنان در کنفرانس مطبوعاتی پس از ملاقات با نبیه بری، رئیس مجلس این کشور خواهان تشکیل دولت فوق العاده برای بهبود شرایط مالی و بازسازی بیروت شد.

وی در این باره گفت: دولتی باید تشکیل گردد که در وهله اول و پیش از هر چیز دیگری اوضاع مالی کشور را بهبود ببخشد و بیروت را بازسازی کند.

جنبلاط اضافه کرد در ملاقاتم با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه همین مسأله را به او گفتم و تأکید کردم که ما برای خارج کردن کشور از باتلاق کنونی نیازمند یک دولت فوق العاده هستیم.

وی در ادامه توضیح داد که شرطی برای حضور در دولت آینده لبنان ندارد اما دولت باید تشکیل گردد تا دولت کنونی به عنوان دولت پیشبرد امور (موقت) فعالیت نکند.

رهبر حزب سوسیال پیشرو لبنان ادامه داد: من نامزدی برای تصدی پست نخست وزیری ندارم و طبق معمول درباره هر اقدامی با نبیه بری هماهنگ خواهم بود؛ چراکه امروز مسأله مهم هماهنگی است و زمان مناسبی برای معرفی نامزد نیست. ، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6500

به "ولید جنبلاط خواهان تشکیل دولت فوق العاده در لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولید جنبلاط خواهان تشکیل دولت فوق العاده در لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید