خاتمه محرومیت چلسی از خرید بازیکنان جدید با حکم CAS

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دادگاه حکمیت در ورزش، مدت محرومیت باشگاه چلسی از خرید بازیکنان جدید را کاهش داد و به این ترتیب این تیم در پنجره جابجایی بعدی قادر به خرید بازیکن خواهد بود.

خاتمه محرومیت چلسی از خرید بازیکنان جدید با حکم CAS

به گزارش خبرنگاران، اعتراض باشگاه چلسی به محرومیت یک ساله اش از سوی فیفا برای خرید بازیکن به دلیل عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی، ثمربخش واقع شد چرا که دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) محرومیت این باشگاه را به نصف کاهش داد. به این ترتیب چلسی قادر خواهد بود که در پنجره جابجایی ماه ژانویه سال 2020 بازیکن جدید بخرد.

در ماه مارس فدراسیون جهانی فوتبال آبی پوشان لندن را برای یک سال از خرید بازیکن محروم نموده بود که به همین دلیل آنها در تابستان سال جاری نتوانستند، هیچ بازیکنی جذب نمایند و ژانویه هم نمی توانستند چنین کارس انجام دهند اما دادگاه داوری در ورزش، تخلف این باشگاه را در حد مجازاتی به این سنگینی نداشته است.

از این رو CAS نه تنها مدت محرومیت باشگاه چلسی بلکه جریمه نقدی 600 هزار فرانک سوئیس این باشگاه را هم به نصف کاهش داده است.

محرومیت مشخص شده برای چلسی با توجه به عدم خرید بازیکن در پنجره تابستانی سپره شده است و حالا این باشگاه تنها باید جریمه نقدی را به فیفا بپردازد که در آن صورت بار دیگر مجاز به خرید بازیکن خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1302

به "خاتمه محرومیت چلسی از خرید بازیکنان جدید با حکم CAS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه محرومیت چلسی از خرید بازیکنان جدید با حکم CAS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید