پلوسی: ترامپ و مک کانل دوقلوی مانع پیشرفت هستند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت دونالد ترامپ و میچ مک کانل دوقلویی هستند که از پیشرفت ممانعت می نمایند.

پلوسی: ترامپ و مک کانل دوقلوی مانع پیشرفت هستند

به نقل از نشریه آمریکایی هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در سخنرانی شب گذشته خود در کنوانسیون ملی دموکرات ها، گفت در ماه نوامبر دموکرات ها بر جمهوریخواهان پیروز خواهند شد و ترامپ را برکنار می نمایند.

او در ادامه میچ مک کانل، سناتور جمهوریخواه و رئیس مجلس سنای آمریکا را در کنار ترامپ قرار داد و فهرستی بلند بالا از پیشنهادات قانونی را که دموکرات های کنگره در 20 ماه گذشته به تصویب رسانده اند، از جمله لایحه کاهش هزینه دارو های تجویزی، مبارزه با تغییر شرایط آب و هوا و تقویت حق رأی، نشان داد و گفت همه این ها در سنا مسکوت مانده است.

پلوسی گفت این قوانین برای محافظت از زندگی، معیشت و زندگی مردم ما ضروری هستند. او در ادامه اضافه نمود همه این ها برای مردم آمریکا بود. اما چه کسی بر سر راه ایستاده است؟ مک کانل و دونالد ترامپ. این نخستین بار نیست که پلوسی از مک کانل انتقاد می نماید. او سال گذشته نیز این سناتور جمهوریخواه را به متصدی کفن و دفن تشبیه نموده بود که صد ها لایحه تصویبی مجلس نمایندگان را به راحتی نادیده می گیرد.

در نشست کنوانسیون ملی دموکرات ها که شب سوم آن به طور مجازی دیشب برگزار گردید باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، نیز ضمن انتقاد از دونالد ترامپ او را نامناسب ترین گزینه برای تصدی سمت ریاست جمهوری دانست و از مردم آمریکا خواست برای ادامه دموکراسی در این کشور به جو بایدن رای دهند. ، باشگاه خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6578

به "پلوسی: ترامپ و مک کانل دوقلوی مانع پیشرفت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: ترامپ و مک کانل دوقلوی مانع پیشرفت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید