چهار پرونده تعهدات اقتصادی باشگاه پرسپولیس مختومه شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس گفت که این باشگاه در راستای ساماندهی پرونده های مربوط به مطالبات مربیان و بازیکنان، طلبکاران، نهادها و باشگاه ها در روزهای گذشته، نسبت به مشخص شرایط بدهی ها در قالب مشخص زمان بندی برای پرداخت در آینده و توافق بر سر تسویه حساب با پرداخت بخشی از تعهدات اقدام نموده است.

چهار پرونده تعهدات اقتصادی باشگاه پرسپولیس مختومه شد

بر این اساس، در روزهای گذشته با برخی طلبکاران برای انجام تعهدات در زمان های بعدی توافق شد و با برخی تسویه حساب صورت گرفت.

در این راستا، تعهدات نسبت به رضا نورمحمدی کاپیتان سال های گذشته سرخپوشان، شاهین عباسیان و ابوالفضل درویشوند به پایان رسید. این نفرات همچنین بخشی از مطالبات خود را به صورت توافقی به باشگاه بخشیدند. مدیریت باشگاه پرسپولیس همچنین نسبت به تسویه بدهی خود به هیات فوتبال تهران اقدام کرد.

این باشگاه لازم می داند ضمن عذرخواهی از تمام افراد و شرکت هایی که همچنان مطالباتی از پرسپولیس دارند یا با تاخیر به حقوق خود رسیدند، همچنین پیشکسوتان، بازیکنان و مربیان پیشین که با درک شرایط باشگاه، برای دریافت مطالبات مهلت داده اند یا در جریان تسویه حساب به خاطر پرسپولیس و طرفداران بخشی از مطالبات خود را بخشیده اند، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12245

به "چهار پرونده تعهدات اقتصادی باشگاه پرسپولیس مختومه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار پرونده تعهدات اقتصادی باشگاه پرسپولیس مختومه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید