چگونه پرسپولیس به رکورد تاریخ لیگ برتر رسید؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پرسپولیس در بازی با تراکتور روند پیروزی های متوالی خود را ادامه داد و توانست برای نهمین بازی پیاپی به فزونی دست یابد. پرسپولیس با این کارنامه با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد و در صورت پیروزی در بازی هفته بعد مقابل ذوب آهن اصفهان به تنهایی رکورددار تاریخ مسابقات خواهند شد.

چگونه پرسپولیس به رکورد تاریخ لیگ برتر رسید؟

رکوردی که هر 8 فصل تکرار می گردد

قبل از این تنها 2 تیم پیروز به کسب پیروزی در 9 بازی متوالی شده بودند. اولین بار پرسپولیس بود که چنین آماری از خود به جای گذاشت. پرسپولیس در اواخر لیگ ششم با مصطفی دنیزلی نمایش جذابی داشت و با این مربی در 5 بازی آخر فصل به رجحان دست یافت. در لیگ هفتم افشین قطبی سرمربی پرسپولیس شد که این مربی هم در 4 بازی اول برنده شد تا این رکورد خاص برای پرسپولیس ثبت گردد. پرسپولیس با این شروع خوب در خاتمه فصل قهرمان شد.

سپاهان پس از 8 فصل رکورد پرسپولیس را تکرار کرد. این تیم خاتمه دراماتیکی برای لیگ چهاردهم رقم زد. سپاهان در شرایطی که کمتر تیمی شانسی برای قهرمانی اش متصور بود، در 6 بازی خاتمهی فصل پیروز شد و به طرز ناباورانه ای از تراکتور و نفت تهران سبقت گرفت و برای آخرین بار تا به امروز قهرمان لیگ شد. سپاهان لیگ پانزدهم را هم با 3 پیروزی متوالی شروع کرد تا این تیم هم به 9 برد متوالی دست یابد. حالا پرسپولیس باز هم پس از 8 فصل پیروز به ثبت چنین آماری شد.

چگونه پرسپولیس به رکورد تاریخ لیگ برتر رسید؟

روند برد های پرسپولیس در شرایطی شروع شد که طرفداران این تیم به بهبود شرایط این تیم چندان خوش بین نبودند. پرسپولیس سال 1402 را با برد شروع کرد و این فرم را پس از گذشت نزدیک به 5 ماه حفظ نموده است. برد های متوالی پرسپولیس با غلبه بر مس رفسنجان شروع شد. پرسپولیس پس از آن بر ملوان و مس کرمان غلبه کرد تا به حساس ترین بازی فصل و ملاقات با استقلال رسید. پیروزی در دربی را باید مهم ترین برد از برد های 9 گانه پرسپولیس دانست.

پرسپولیس علاوه بر غلبه بر رقیب سنتی، صدر جدول را پس گرفت. حساسیت و فشردگی رقابت در کورس قهرمانی در فصل گذشته به گونه ای بود که پرسپولیس برای قهرمانی اجازه هیچ لغزشی نداشت و محکوم به پیروزی در 3 بازی بعدی بود و پیکان، گل گهر و نساجی را از پیش رو برداشت تا فاتح جام گردد. پرسپولیس در فصل نو هم آلومینیوم اراک و تراکتور را مغلوب کرد تا تعداد پیروزی های متوالی این تیم به عدد 9 برسد و شاگردان یحیی گل محمدی این فرصت را دارند تا اولین تیمی باشند که در لیگ برتر به 10 برد متوالی دست پیدا می نمایند.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 28352

به "چگونه پرسپولیس به رکورد تاریخ لیگ برتر رسید؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه پرسپولیس به رکورد تاریخ لیگ برتر رسید؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پرسپولیس به رکورد تاریخ لیگ برتر رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید