کاروان های نوروزی در جنوب شرق تهران به حرکت در آمد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کاروان های شادی و نشاط نوروزی از امروز در معابر پرتردد منطقه 15 برای نوید فرا رسیدن سال نو به حرکت در می آید.

کاروان های نوروزی در جنوب شرق تهران به حرکت در آمد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث اضافه نمود : برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی همزمان با نوروز و اعیاد شعبانیه در راستای ایجاد روحیه نشاط، تامین آرامش روانی و افزایش امید به زندگی در منطقه اجرا می گردد.

او با اشاره به اینکه 10 کاروان نوروزی در میادین و معابر اصلی و پرتردد منطقه در این روزهای پراسترس کرونایی از امروز شروع به کار می نماید، اضافه نمود: این کاروان های عروسکی شامل اقوام ایران زمین، عمو نوروز، سه چرخه های نوروزی، نوروزگاه سیار، بومی و محلی، سین سلامتی و حاجی فیروز در 10 روز آینده برای شهروندان برنامه اجرا می نمایند.

به گفته او حرکت کاروان های نورزی تا 29 اسفند در خیابان های 17 شهریور شیرخوارگاه شبیر و میدان خراسان در ناحیه یک، بلوار شاهد و بوستان امید در ناحیه دو، میدان امام رضا(ع) و ورودی شهرک شاهد در ناحیه سه، بوستان کوهسار در ناحیه چهار، 20 متری افسریه در ناحیه پنج و ورودی محله مسعودیه در ناحیه شش برنامه ریزی شده است.

هشدار و آموزش مسائل مربوط به مبارزه با کرونا با اجرای نمایش عروسکی، اجرای آواز های نوروزی توسط عمو نوروز، اجرای نمایش عروسکی تخم مرغ های رنگی و عروسک مادربزرگ و پدربزرگ همراه با موسیقی زنده محلی، اجرای نمایش عروسک اقوامی با موضوع نمادهای اقوام ایرانی همراه با موسیقی های محلی اقوام آیین های محلی، نمایش نماد و سین های سفره هفت سین، نمایش عمو نوروز همراه با ارابه سفره هفت سین، اجرای نمایش عروسکی غول پیکر با موضوع جشن نوروزی در میادین و فضای بصری شهر و ایجاد نوروزگاه سیار شامل یک کامیون مجهز به استیج و سیستم صوت در محلات محروم از جمله برنامه های این کاروان خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10635

به "کاروان های نوروزی در جنوب شرق تهران به حرکت در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان های نوروزی در جنوب شرق تهران به حرکت در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید