کارگاه مجازی صنایع دستی مجسمه سازی در قرچک برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قرچک گفت: کارگاه آموزشی صنایعدستی پیکرتراشی یا مجسمه سازی با حضور استاد هنرمند مصطفی علی نژاد صنعت گر رشته پیکرتراشی به صورت رایگان برگزار می گردد.

کارگاه مجازی صنایع دستی مجسمه سازی در قرچک برگزار می گردد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان تهران، مریم خدابنده امروز سه شنبه 14 مرداد ماه 99 اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دوره های آموزش مجازی برای علاقه مندان و هنرمندان صنایعدستی از برنامه فوت و فن شبکه آموزش هر پنجشنبه ساعت 21 برگزار می گردد.

او مطرح نمود: مجسمه سازی یکی از شاخه های هنری است که در آن با تراش دادن جسمی خام، به آن هویت و معنی می دهند هنر مجسمه سازی راهی مناسب برای بیان و اشاعه فرهنگ و اندیشه انسانی است.

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قرچک گفت: هنر مجسمه سازی قدرت تمرکز ذهن را نیز افزایش می دهد چراکه یک هنرمند در زمان ساخت مجسمه باید زمان و فکر زیادی برای جزئیات یک اثر صرف کند تا بتواند قطعه نوآورانه ای خلق کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6220

به "کارگاه مجازی صنایع دستی مجسمه سازی در قرچک برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه مجازی صنایع دستی مجسمه سازی در قرچک برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید