کانال سوئز همچنان مسدود است، تداوم کوشش ها برای بازگشایی کانال

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، هیأت کانال سوئز امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای اظهار داشت که این کانال همچنان برای سومین روز متوالی مسدود باقی مانده است.

کانال سوئز همچنان مسدود است، تداوم کوشش ها برای بازگشایی کانال

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور آمده است: تردد شناورها و کشتی ها از هر دو طرف کانال سوئز متوقف است؛ کانالی که به طور میانگین حدود 10 درصد تجارت دریایی جهان از آن می گذرد و مرتبط نماینده آسیا با اروپاست.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است: امروز پنجشنبه با بالاتر آمدن سطح آب، کوشش ها برای جابه جا کردن کشتی ای که به گِل نشسته و کانال سوئز را مسدود نموده است، از سَر گرفته شده است.

هیأت کانال سوئز در ادامه یادآور شده است: در حال حاضر 5 قایق یدک کش کوشش می نمایند که کشتی را به قسمت عمیق تر بکشند اما شرایط جوی، وزش باد و حجم عظیم کشتی تا به امروز مانع جابه جایی کشتی شده است.

لازم به ذکر است، کشتی اِور گرین تایوان با وزنی حدود 220 هزار تُن و طول 400 متر روز سه شنبه هنگام عبور از تنگه سوئز به مشکل خورد و باعث شد این تنگه مسدود گردد. مبدأ کشتی چین و مقصد آن روتردام اعلام شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10815

به "کانال سوئز همچنان مسدود است، تداوم کوشش ها برای بازگشایی کانال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانال سوئز همچنان مسدود است، تداوم کوشش ها برای بازگشایی کانال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید