کشف 740 عدد سکه تقلبی از کلاهبرداران در نمین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، روانبخش نایب پاشایی صبح امروز، 14 بهمن ماه اظهار کرد: این تعداد سکه تقلبی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین کشف و ضبط شد که برابر اعلام کارشناسان باستان شناسی تمامی سکه ها فاقد ارزش تاریخی و فرهنگی است.

کشف 740 عدد سکه تقلبی از کلاهبرداران در نمین

او اضافه کرد: سکه های تقلبی کشف شده به نیت سوء و به قصد کلاهبرداری از روی سکه های اصل دوره اسلامی ساخته شده که سودجویان به دنبال سوءاستفاده از این سکه ها بودند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین گفت: در این خصوص میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین با تنظیم شکایت نامه پیگیر موضوع است.

پاشایی با اشاره به نظارت مداوم بر محوطه های تاریخی و باستانی در سطح شهرستان نمین بیان نمود: کوشش می کنیم تا از هرگونه اقدام غیرقانونی سودجویان و کلاهبرداران در این حوزه جلوگیری کنیم که برای تحقق این هدف نیازمند همکاری و مشارکت مردمی هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: گردشبان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9890

به "کشف 740 عدد سکه تقلبی از کلاهبرداران در نمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 740 عدد سکه تقلبی از کلاهبرداران در نمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید