کلوپ: چطور ما از سیتی 20 امتیاز بیشتر داریم؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تاکید نمود زمان قهرمانی تیمش برای او اهمیتی ندارد.

کلوپ: چطور ما از سیتی 20 امتیاز بیشتر داریم؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بسیاری از طرفداران لیورپول علاقمندند این تیم در بازی دو هفته بعد مقابل رقیب شان منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد قهرمانی این فصل را مسجل سازد. اما یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با کریستال پالاس این موضوع را بی اهمیت توصیف کرد

یورگن کلوپ گفت: من به این بازی ها نیازی ندارم که بازیکنان بتوانند خودشان را ثابت نمایند. من همه چیز را در خصوص بازیکنانم می دانم، نیازی نیست که آنها را در یک بازی خاص تماشا کنم تا بتوانم برای تیم برنامه ریزی کنم. تصمیماتی مانند این در طول دراز مدت گرفته می گردد و دو یا سه بازی تفاوت فاحشی نخواهد داشت.

خشنود می شوم اگر در اسرع وقت پیروز به فتح قهرمانی لیگ برتر شویم، زیرا پس از آن من مجبور به پاسخ دادن به سوالات در خصوص این مسئله نیستم. به اینکه قرار است چه زمانی قهرمان شویم فکر نمی کنم و برایم اهمیتی ندارد. باید خیلی خوب برای بازی با منچسترسیتی آماده شویم، اما در حال حاضر تمام تمرکز ما روی مسابقه با کریستال پالاس است.

بازی بدون تماشاگر؟ دربی نمونه بود و شرایط ما نیز مانند آن است. ما دیگر به این مسائل فکر نمی کنیم و این هنوز یک بازی خانگی برای لیورپول محسوب می گردد. وقتی وارد رختکن خود می شوید، حس خوبی دارید و ما می خواهیم این ملاقات به مثابه یک بازی خانگی باشد.

ملاقات دو هفته بعد سیتی؟ من هنوز در خصوص ملاقات مقابل سیتی فکر نکرده ام. ما باید به درستی برای آن بازی آماده شویم، اما من هنوز تجزیه و تحلیل خود را شروع نکرده ام و فعلا تمام فکر ما معطوف به بازی با پالاس است. من بازی دیشب منچسترسیتی را تماشا کردم و با خود فکر کردم چطور ممکن است تیمی از آنها 20 امتیاز بیشتر داشته باشد؟ ما قاعدتا باید عملکرد خوبی ارائه داده باشیم.

من بازی آنها را به این دلیل که 9 روز دیگر با سیتی بازی می کنیم، تماشا کردم، نه به این دلیل که امیدوار باشم سیتی مغلوب گردد و هرگز چنین نبوده است. شاید سال گذشته که سیتی با لستر بازی داشت اینگونه بودم، اما دیدم ترفندم جواب نداد. من به سیتی بسیار احترام می گذارم و به نظر می رسد آنها در تمام بازیهای به جامانده خود پیروز خواهند شد زیرا واقعا قوی هستند، اما آنها همواره قدرتمند هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5522

به "کلوپ: چطور ما از سیتی 20 امتیاز بیشتر داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: چطور ما از سیتی 20 امتیاز بیشتر داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید