کمبود نیرو عامل به خاتمه نرسیدن انتظاری یازده ساله موزه مشاهیر

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ساخت باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس پس از 11 سال انتظار با کمبود نیرو رو به رو است.

کمبود نیرو عامل به خاتمه نرسیدن انتظاری یازده ساله موزه مشاهیر

به گزارش از ، سرپرست نظارت پروژه باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس گفت: باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس جز طرح های عظیم است که برای این طرح ها باید روزانه بیش از 100 مهندس، تکنسین، استادکار و کارگر مشغول به کار باشند.

امیرآبادی اضافه کرد: به علت کمبود اعتبار، روزانه 20 نفر و یا حتی کمتر در این دو طرح مشغول کار هستند که ناشی از کمبود اعتبار است و در پی آن طرح کند پیش می رود.

او با بیان اینکه در حال حاضر باغ موزه مشاهیر با 19 هزارمتر مربع زیربنا 70 درصد پشرفت فیزیکی و موزه منطقه ای فارس با 30 هزار متر مربع زیربنا 50 درصد پیشرفت دارد اضافه کرد: برای تکمیل این دو موزه عظیم تا اواخر تیرماه سال 1401 باید ماهانه 5 میلیارد تومان اعتبار گذاشته گردد.

ساخت باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس قرار بود سال 1397 به بهره برداری برسد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس هم به احتیاج اعتباری ساخت باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس اشاره نمود و گفت: باید کوشش گردد با تامین و تخصیص اعتبار، این طرح ها هرچه سریع تر به انتها برسد تا با تکمیل مجموعه فرهنگی شیراز، به ظرفیت گردشگری استان اضافه کرده گردد.

معینی اضافه کرد: در باغ موزه مشاهیر علاوه بر بخش های مختلف و ایجاد فضا های نمایشی و آموزشی و اداری، فضا هایی برای نصب سردیس های 48 شاعر هم طراز خواجه حافظ شیرازی هم در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه در موزه های مختلف استان فقط 5 هزار شیء تاریخی و باستانی نگهداری می گردد ادامه داد: با انتها ساخت موزه منطقه ای فارس می توان علاوه بر این اشیا، 20 هزار شیء تاریخی و باستانی نهان در گنجینه ها را به نمایش گذاشت.

باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس، در کنار باغ دنیا نما و شمال آرامگاه حافظ در حال ساخت است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13546

به "کمبود نیرو عامل به خاتمه نرسیدن انتظاری یازده ساله موزه مشاهیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود نیرو عامل به خاتمه نرسیدن انتظاری یازده ساله موزه مشاهیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید