کمپ تیم های ملی جودو؛ 8 ماه بدون پیشرفت!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در حالی که 8 ماه پیش استارت احداث کمپ تیم های ملی جودو در مجموعه کبگانیان زده شد، اما هنوز پیشرفتی در کار دیده نمی شود.

کمپ تیم های ملی جودو؛ 8 ماه بدون پیشرفت!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از گرفتن سالن شهید افراسیابی از فدراسیون جودو و مسائل در واگذاری سالن شماره 2 خانه کشتی به این فدراسیون، پایان در مهرماه سال 1399 با موافقت مسئولان وقت وزارت ورزش و جوانان و کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، زمین مجاور سالن کبگانیان در اختیار فدراسیون جودو قرار گرفت.

زمینی که قرار شد کمپ تیم های ملی جودو در سه طبقه در آن احداث و 17 دی ماه هم به صورت رسمی کار احداث آن آغاز شد. در آن مقطع و طبق اعلام مسئولان فدراسیون جودو، با توافقات اجرا شده با پیمانکار قرار بود، کار ساخت این کمپ ظرف مدت کمتر از یک سال به پایان برسد.

اکنون با گذشت حدود 8 ماه نه تنها پیشرفتی محسوسی در احداث این کمپ صورت نگرفته، بلکه اقدامی هم در حال انجام نیست. در این شرایط این سؤال پیش می آید چگونه در 4 ماه به جای مانده قرار است کار احداث کمپ تیم های ملی جودو به پایان برسد و چرا اصلاً تا به امروز کاری صورت نگرفته است؟

این در حالی است که با توجه به تعلیق فدراسیون جودو و عدم فعالیت تیم های ملی این رشته، بهترین زمان در اختیار مسئولان فدراسیون جودو قرار داشت تا بهره کافی را برده و با احداث کمپ تیم های ملی یکی از بزرگترین دغدغه ها و مسائل این رشته را حل کنند.

تصاویر زیر گویای همه چیز است. تصاویر اولیه مربوط به دی ماه 99 و تصویر پایین تر مربوط به شهریور 1400 است که نشان می دهد هیچ پیشرفتی در این 8 ماه صورت نگرفته است.

17 دی ماه سال 99 - آغاز احداث کمپ تیم های ملی جودو

28 شهریورماه 1400 - 8 ماه از آغاز احداث کمپ تیم های ملی جودو

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14062

به "کمپ تیم های ملی جودو؛ 8 ماه بدون پیشرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپ تیم های ملی جودو؛ 8 ماه بدون پیشرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید