کولوسفسکی: کریستیانو رونالدو غیر قابل مهار است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دژان کولوسفسکی، هافبک مهاجم سوئدی تیم یوونتوس اعلام نموده رونالدو مهار نشدنی است.

کولوسفسکی: کریستیانو رونالدو غیر قابل مهار است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی پرتغال در لیگ ملت های اروپا با تیم سوئد هم گروه است. سوئدی که در آن دژان کولوسفسکی، خرید جدید یوونتوس حضو دارد. کسی که از زمان پیوستن به تورینی ها رونالدو را به خوبی شناخته و نسبت به ملاقات رفت مقابل پرتغال حرف های بیشتری برای گفتن دارد. این بازیکن البته اعلام نموده اگر رونالدو روز خوبی داشته باشد مهار او غیرممکن است و او به تنهایی قادر به انجام هر کاری است.

کولوسفسکی در تبادل نظر با Aftonbladet گفته: گلزنی رونالدو در ملاقات رفت مقابل ما؟ در آن ملاقات مهار رونالدو غیر ممکن بود و هیچ کس نمی توانست این کار را انجام دهد. اگر او روز خوبی داشته باشد می تواند هر کاری را به تنهایی انجام دهد. چهارشنبه یک فرصت دیگر برای رویارویی با او داریم. اتفاق جالبی است که رو در روی او قرار می گیرم، زیرا اخیرا یکدیگر را بیشتر شناخته ایم.

کولوسفسکی در ادامه درباره قرنطینه شدن در هتل یوونتوس زمانی که 2 هفته پیش 2 نفر به کرونا مبتلا شده بودند گفت: تمام دستورالعمل ها را انجام دادم و مسئله ای نداشتم. پزشک تیم به من گفت بهترین مسئله این است که اینجا بمانم. در هتل قرنطینه شدم و 2 بار در روز تمرین می کردم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7594

به "کولوسفسکی: کریستیانو رونالدو غیر قابل مهار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولوسفسکی: کریستیانو رونالدو غیر قابل مهار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید