گلبرگ بلند دریا در کتاب فروشی ها

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران؛ کتاب گلبرگ بلند دریا نوشته ایزابل آلنده، با ترجمه مازیار رجاء از متن اسپانیایی به وسیله نشر قطره به کتاب فروشی ها رسید.

گلبرگ بلند دریا در کتاب فروشی ها

در بحبوحه جنگ داخلی اسپانیا(اواخر دهه 1930)، ویکتور تحصیل در دانشگاه را رها نموده و برای یاری به ارتش جمهوری خواه می پیوندد. او که از مرگ برادرش در جنگ با نیروهای فاشیست ژنرال فرانکو باخبر می گردد، سعی دارد تا مادر و همسرِ برادرش را به یاری دوستی قدیمی راهی فرانسه کند.

در توضیحی بر این کتاب آمده است که گلبرگ بلند دریا سفری است طولانی به قلب آمریکای لاتین در دوره ای تب آلود از تاریخ جهان که هستی و مرگ میلیون ها انسان را رقم زد. این رمان تکوین تدریجی ساختاری سیاسی و گرایشی جهانی را در دوره ظهور دیکتاتوری های نظامی و دولت های عوام گرا نشان می دهد که در آن صدای شکستن استخوان های انسان آرمان گرای قرن بیستم با همه آمال، حسرت ها و دغدغه هایش شنیده می گردد.

ایزابل آلنده، نویسنده و روزنامه نگار آمریکای لاتین، دوم اوت سال 1942 به جهان آمد. او برای نخستین رمانش به نام خانه ارواح به معروفیت رسید. رمان گلبرگ بلند دریا از جمله جدیدترین رمان های اوست که با استقبال گسترده ای از سوی منتقدان و خوانندگان روبه رو شده است. آلنده در سال 2010 جایزه ملی ادبیات شیلی را دریافت کرد و در سال 2014، باراک اوباما، رئیس جمهور وقت آمریکا، نشان افتخار آزادی رییس جمهوری را به او اعطا کرد.

رمان گلبرگ بلند دریا نوشته ایزابل آلنده، در 416 صفحه، در قطع رقعی، با جلد گالینگور، به قیمت 80 هزار تومان و با ترجمه مازیار رجاء از متن اسپانیایی، از سوی نشر قطره منتشر شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13741

به "گلبرگ بلند دریا در کتاب فروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلبرگ بلند دریا در کتاب فروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید