گواردیولا به یوونتوس نزدیک تر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا، احتمال جدایی سرمربی اسپانیایی این تیم افزایش پیدا کرد.

گواردیولا به یوونتوس نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت توتومرکاتوی ایتالیا، با صدور حکم انضباطی یوفا در خصوص پرونده تخلف باشگاه منچسترسیتی از قانون بازی جوانمردانه اقتصادی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس برای دو فصل از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا محروم می گردد. طبق اعلام اتحادیه فوتبال اروپا این مجازات به دلیل سندسازی های اجرا شده توسط باشگاه منچسترسیتی برای اعلام ارقام غیرواقعی حاصل از عقد قراردادهای اسپانسری به منظور مثبت جلوه دادن تراز اقتصادی اش که خریدهای نجومی آبی های شهر منچستر را توجیه کند، لحاظ شده است.

یوفا علاوه بر محروم کردن من سیتی از شرکت در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، این تیم را 30 میلیون یورو جریمه نقدی نموده و این موضوع به شیوه اجتناب ناپذیر ابهاماتی را درباره آینده سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جزیره به وجود آورده است.

در ابتدای فصل منابع مختلفی از کوشش یوونتوس برای استخدام پپ گواردیولا خبر دادند اما آن را منوط به مجازات شدن این باشگاه از سوی یوفا دانستند؛ از این رو با توجه به عدم اعلام حکم انضباطی باشگاه منچسترسیتی در ابتدای فصل، گواردیولا در استادیوم اتحاد ماندنی شد. اکنون اما سناریوی دیگری شکل گرفته است که امکان دارد، گواردیولا را به بانوی پیر برساند.

باشگاه منچسترسیتی اعلام نموده که مسبت به حکم انضباطی یوفا، به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) شکایت می نماید اما حتی کاهش این مجازات هم بعید است که منجر به ماندن سرمربی سابق بارسلونا در کادر فنی سیتی گردد. از این رو می توان انتظار جدایی او از تیم تحت تملک اماراتی را داشت.

علاوه بر یوونتوس، مقاصد احتاقتصادی دیگری هم برای پپ گواردیولا وجود دارد که یکی از آنها پاری سن ژرمن و دیگری بایرن مونیخ هست، هر چند که پاری سن ژرمن مانند منچسترسیتی به تخلف از قانون بازی جوانمردانه اقتصادی متهم است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2811

به "گواردیولا به یوونتوس نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا به یوونتوس نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید