یوونتوس 3 ، سمپدوریا 2؛ پیروزی سخت بیانکونری در روز مصدومیت دیبالا و موراتا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران- در روزی که مانوئل لوکاتلی اولین گلش را برای یوونتوس به ثمر رساند، بازهم آن ها یک برد سخت دیگر کسب کردند

یوونتوس 3 ، سمپدوریا 2؛ پیروزی سخت بیانکونری در روز مصدومیت دیبالا و موراتا

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس همانند هفته گذشته با نتیجه 3-2 توانست در سری آ به برتری برسد. این دومین برد فصل یوونتوس بود و تیم الگری توانست جایگاهش را در جدول کمی بهتر کند. با این حال نکته ناراحت کننده این بازی برای یووه ای ها، مصدومیت عضلانی پائولو دیبالا بود که می تواند او را برای مدت قابل توجهی دور از میادین نگه دارد.

پائولو دیبالا، ستاره 27 ساله یوونتوس که گفته می شود به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند، فصل 22-2021 را خوب شروع کرده و در ادامه فرایند خوبش، در دقیقه 10 بازی مقابل سمپدوریا با یک شوت زیبا، پیروز به گلزنی شد. با وجود درخشش پائولو دیبالا در ابتدای بازی با سمپدوریا، او در دقیقه بیستم پس از برخورد با عمر کولی دچار مصدومیت عضلانی پای چپ شد و با چشم های گریان، زمین را ترک کرد. معاینات پس از بازی، نوع و شدت مصدومیت دیبالا را مشخص می کند اما به احتمال بالا او به بازی مقابل چلسی نخواهد رسید. در صورتی که مصدومیت دیبالا کشیدگی همسترینگ باشد، او حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود.

یوونتوس بازی را بهتر شروع کرد و دقیقه 10 هم به گل رسید. روی یک رفت و برگشت و پس از چند شوتی که از طریق مدافعان بلوکه شد، دیبالا با پاس لوکاتلی صاحب موقعیت شوتزنی شد و از بیرون محوطه جریمه ضربه پای چپ او به تور نشست و یووه 1-0 پیش افتاد. یوونتوس تیم بهتر میدان بود و دقیقه 43 توانست به گل دوم هم برسد. این بار داور برخورد توپ به دست مدافع سامپدوریا را پنالتی تشخیص داد تا لئو بونوچی آن را به گل دوم بدل کند.

تنها یک دقیقه بد یوشیدا بازیکن ژاپنی سامپدوریا روی سانتر کاندروا و با ضربه سر توانست یکی از گل ها را پاسخ بدهد و نیمه اول با برتری 2-1 یووه به اتمام رسید. اتفاق مهم دیگر نیمه اول مصدومیت دیبالا در دقیقه 22 بود که منجر به تعویض او شد.

یوونتوس دقیقه 57 به سومین گل خود رسید. روی پاس به عقب کولوسفسکی از درون محوطه جریمه، لوکاتلی با یک بغل پا کار را تمام کرد و حساب کار 3-1 شد. دقیقه 75 واکنش عالی گلر سامپ اجازه نداد شوت محکم بنتانکور راهی به دروزاه پیدا کند و گل چهارم یووه هم به ثمر برسد. سامپدوریا دقیقه 83 فاصله را بار دیگر به یک گل کاهش داد. زننده گل کاندروا بود که با یک شوت دقیق از درون محوطه جریمه توانست دروازه یووه را باز کند. در نهایت یووه توانست از این بازی برنده خارج شده و با 8 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کند.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از این پیروزی در مصاحبه با DAZN درباره شرایط دفاعی یوونتوس، لازمه های پیشرفت تیم و شرایط مصدومان صحبت کرد.

شرایط دفاعی یوونتوس:

در دفاع به جز صحنه کرنر گل اول و توپی که روی گل دوم حریف لو دادیم، خوب کار کردیم. می توانستیم گل چهارم را زودتر بزنیم تا کم تر سختی بکشیم اما در مجموع خوشحالم زیرا اولین برد خانگی مان و دومین برد متوالی مان در لیگ را کسب کردیم. از رمزی استفاده کردم تا به بنتانکور و لوکاتلی که خسته شده بودند، کمک کنم. کیه لینی هم آوردم تا دفاع سه نفره شود. به خاطر سه نفره شدن دفاع گل نخوردیم بلکه یک توپ بد لو دادیم و سمپدوریا به خوبی از آن بهره برد. استفاده از دفاع سه نفره؟ باید به سطحی برسیم که بتوانیم با سه مدافع بازی کنیم و به خاطر داشته باشید دلیخت در هیچ مقطعی از فوتبالش در دفاع سه نفره بازی نکرده است. استفاده از این سیستم به بازیکنان در دسترس و مشخصه های آن ها در بیلدآپ بستگی دارد. کلین شیت ها؟ فارغ از این حقیقت که در سری آ تعداد کلین شیت ها کم و کم تر می شود، روی کرنر ارسالی، ساندرو یار خود را پیش از ضربه گم کرد. بونوچی فهمید خطر وجود دارد و سعی در مهارش داشت اما نتوانست.

مصدومیت دیبالا و موراتا:

مصدومیت ها بخشی از بازی است و حالا برای ما اتفاق افتاده است. مشکل مصدومیت می تواند برای هر تیمی رخ دهد. دیبالا و موراتا قطعا به بازی با چلسی نخواهند رسید و احتمالا در بازی با تورینو هم حضور نخواهند داشت. خواهیم دید مقابل چلسی بدون دیبالا و موراتا بازی خواهیم کرد. بازی با چلسی تحت هیچ شرایطی مشخص کننده نیست. کلید صعود به مرحله بعدی در بازی رفت و برگشت مقابل زنیت است.

لزوم پیشرفت در بهره گیری از موقعیت های گل:

امروز خوب بودیم اما می توانستیم در خاتمه نیمه اول، 3-0 از حریف جلو باشیم. اگر کار بازی را زودتر تمام کنیم، می توانیم فرصت استراحت بیشتری داشته باشیم اما در عوض از فرصت ها استفاده نکردیم و انرژی ذهنی بیشتری از ما تحلیل رفت. ما در دفاع خوب بودیم و الان باید از نظر تمرکز روی موقعیت های فردی و استفاده از موقعیت های گلزنی که باید گل شوند، پیشرفت کنیم. همان طور که همیشه گفته ام، کیه زا قابلیت های مهمی دارد و امروز نزدیک بود گل بزند. می توانست روی صحنه گل سوم، توپ را به شکل بهتری مدیریت کند. کیه زا پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارد. پنالتی؟ دیبالا در زمین نبود و بونوچی خواست پنالتی بزند؛ وقتی دیبالا نباشد، بونوچی می تواند پنالتی ها را بزند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14272

به "یوونتوس 3 ، سمپدوریا 2؛ پیروزی سخت بیانکونری در روز مصدومیت دیبالا و موراتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس 3 ، سمپدوریا 2؛ پیروزی سخت بیانکونری در روز مصدومیت دیبالا و موراتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید