777 دست گان محافظتی در دانشگاه یزد فراوری و به بیمارستان های استان اهدا شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد گفت: از آبان ماه سال جاری 777 دست گان و شلوار بیمارستانی محافظتی قابل شستشو، در کارگاه های پوشاک دانشکده نساجی دانشگاه یزد فراوری و به بیمارستان های یزد اهدا شده است.

777 دست گان محافظتی در دانشگاه یزد فراوری و به بیمارستان های استان اهدا شد

حسن مشروطه، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از تهیه و فراوری 777 دست گان و شلوار بیمارستانی محافظتی در کارگاه های پوشاک این دانشکده اطلاع داد و گفت: در سه ماه اخیر خیریه دانشگاه یزد بیش از 9 میلیارد ریال به منظور برطرف احتیاج ها و مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا برای بیمارستان های استان هزینه نموده است.

مشروطه ادامه داد: تهیه تجهیزات یاری تنفسی، یک دستگاه الکتروشوک، 2 عدد مانیتور پزشکی، 35 عدد بای پپ و 20 عدد ماسک از دیگر اقلام تهیه شده در این بازه زمانی است که به بیمارستان های مورد نظر اهدا شده است.

استاد دانشگاه یزد گفت: بیش از 80 درصد این هزینه از سوی دکتر سید محمد عظیم و دکتر سعید سعیدا اردکانی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه و مابقی از سوی سایر خیرین تامین شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10267

به "777 دست گان محافظتی در دانشگاه یزد فراوری و به بیمارستان های استان اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "777 دست گان محافظتی در دانشگاه یزد فراوری و به بیمارستان های استان اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید