آمریکا جلسه شورای امنیت درباره کره شمالی را خواهان شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آمریکا از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست برای آنالیز موضوع کره شمالی تشکیل جلسه دهد.

آمریکا جلسه شورای امنیت درباره کره شمالی را خواهان شد

بر اساس این گزارش، دیپلمات ها اعلام کردند شورای امنیت روز چهارشنبه به منظور آنالیز برنامه های موشکی و هسته ای کره شمالی به طور علنی تشکیل جلسه خواهد داد.

ترامپ اخیرا به رهبر کره شمالی نسبت به انجام تعهداتش هشدار داده و از او خواست تا تعهدات خود را درباره خلع سلاح انجام دهد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود در ارتباط با کره شمالی مدعی شد: کیم جونگ اون اگر خصمانه رفتار کند، خیلی چیزها را از دست می دهد.

ترامپ با اشاره به مذاکره با رهبر کره شمالی در سنگاپور و امضای توافق خلع سلاح اتمی؛ تاکید نمود که رهبر کره شمالی نمی خواهد روابط ویژه خود با رئیس جمهور ایالات متحده را از دست بدهد یا در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده دخالت کند.

ترامپ با این حال در توئیت خود این را نیز اضافه نمود که کره شمالی با رهبری کیم جونگ اون، پتانسیل مالی عظیمی دارد، اما باید همانطور که قول داده، خلع سلاح اتمی گردد.

در همین حال کره شمالی به توئیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد و او را پیرمرد بی فکر و آب زیر کاه خطاب کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1513

به "آمریکا جلسه شورای امنیت درباره کره شمالی را خواهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا جلسه شورای امنیت درباره کره شمالی را خواهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید