آنهایی که فکر کشاندن دانشگاه آزاد به حاشیه هستند سخت در اشتباهند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز، گفت: این دانشگاه در ابتدای راه اندازی ماموریت تربیت کادر برای نظام جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت و اکنون 5 میلیون و 700 هزار فارغ التحصیل تحویل جامعه داده است.

آنهایی که فکر کشاندن دانشگاه آزاد به حاشیه هستند سخت در اشتباهند

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش رتبه اول کشور را به لحاظ تعداد مقالات، نشریات، کتب و فعالیت های پژوهشی به خود اختصاص داده و دانشگاه های دیگر با فاصله زیاد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

رئیس دانشگاه آزاد مطرح کرد: این دانشگاه براساس تاکید رئیس هیات موسس و هیات امنا مصمم به حل مسائل مردم و یاری به دولت برای رفع کردن مسائل کشور است.

رهبر با تاکید بر اینکه استادان باید مساله یابی نموده و متناسب با گروه آموزشی خود برای حل مسائل جامعه اقدام نمایند، گفت: بهره گیری از دانش برای حل مساله مردم، استقلال کشور و پیشرفت و توسعه مالی اولویت این دانشگاه است.

وی گفت: همه سرپرستان و روسای استان ها و واحدهای دانشگاه آزاد بدانند که مدیون کسی نیستند و باید با درایت و تدبیر و انتخاب معاونان، مشاوران و دستیاران وظایف خود را بدرستی ایفا نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ گروه، دسته، جناح یا طایفه ای تعلق ندارد

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه این دانشگاه تحت فشار هیچ گروه و جریانی قرار ندارد، گفت: این موضوع را تا به امروز بارها گفته ایم و بازهم تاکید می کنیم که دانشگاه آزاد یک دانشگاه مستقل است و به هیچ گروه، دسته، جناح یا طایفه ای تعلق ندارد.

رهبر اعلام نمود: کسانی که فکر می نمایند با پرداختن به این موضوعات می توانند دانشگاه آزاد اسلامی را دچار حاشیه نمایند، سخت در اشتباه هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ویکی گرام
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8744

به "آنهایی که فکر کشاندن دانشگاه آزاد به حاشیه هستند سخت در اشتباهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنهایی که فکر کشاندن دانشگاه آزاد به حاشیه هستند سخت در اشتباهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید