پمپئو به حمله هوایی آمریکا در خاک سوریه واکنش نشان داد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در دولت دونالد ترامپ، در واکنش به خبر حمله هوایی پنتاگون در سوریه گفت: فقط امیدوارم کویر را بمباران نکرده باشند.

پمپئو به حمله هوایی آمریکا در خاک سوریه واکنش نشان داد

وی در تبادل نظر با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اضافه کرد که آمریکا باید از نیروهای خود محافظت کند و بازدارندگی به وجود بیاورد. من نمی دانم که آن ها چه چیزی را هدف قرار دادند یا به دنبال چه اهدافی بودند. فقط امیدوارم کویر را بمباران ننموده باشند. امیدوارم واقعاً به دنبال چیزی رفته باشند که ایالات متحده را تهدید نموده است وگرنه بی فایده است.

این در حالیست که فرمانده تروریست های آمریکایی مستقر در منطقه (سنتکام) در صفحه توئیتر خود نوشت که به دستور جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیروهای ارتش این کشور شامگاه پنج شنبه حملات هوایی را علیه زیر ساخت هایی در شرق سوریه انجام دادند.

در واکنش به این جنایت، مقامات روسیه و چین امروز آدینه حمله هوایی روز گذشته آمریکا به سوریه را محکوم کردند.

این حمله های هوایی علیه خاک سوریه نخستین اقدام نظامی دولت جدید آمریکا است؛ دولتی که در هفته اول شروع به کار خود همیشه مدعی تمرکز بر چالش های برخاسته از جانب رقیب خود در شرق دور، یا همان کشور چین بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10372

به "پمپئو به حمله هوایی آمریکا در خاک سوریه واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو به حمله هوایی آمریکا در خاک سوریه واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید